نشست صميمانه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با جمعي از هنرمندان استان

نشست صميمانه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با جمعي از هنرمندان استان

نشست صمیمانه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با جمعی از هنرمندان استان

کد خبر: 1285 تاریخ انتشار: 1395/02/26
نمایش: 1556
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي برگزاري جشنواره  جامع فرهنگي، هنري ترويج فرهنگ ملي مهارت و مهارت آموزي نشستي صميمانه  با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و جمعي از هنرمندان استان  برگزار نمود.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در اين نشست از هنر و هنرمندان استان تقدير و تشکر نمود و گفت: ارتقا و ترويج فرهنگ مهارت آموزي، کاردوستي و کارجويي، ارتقاي آگاهي جامعه نسبت به آموزش هاي فني و حرفه اي،  تبيين نقش مهارت در ايجاد کار شايسته، ايجاد نگرش مثبت اقشار مختلف جامعه در زمينه جايگاه مهارت، کار و تلاش در زندگي و بسترسازي فرهنگي براي كشف و شكوفايي استعدادهاي حرفه اي  و کسب مهارت و صلاحيت هاي حرفه اي از اهداف جشنواره مذكور است.
همچنين  افزود: اين جشنواره براي اولين بار در سطح کشور برگزار مي گردد و چه بهتر که از استان ما نيز در سطح کشور در زمينه هاي شعر، کاريکاتور و کاريکلماتور، سرود و نماهنگ، انيميشن، تصوير سازي مهارتي و تنديس هنرهايي به نمايش گذاشته شود.
وي افزود: حضور در اين جشنواره فرصت و امکاني را براي توليد محتواي فرهنگي و هنري در زمينه هاي بيان شده فراهم مي کند و در راستاي ترويج فرهنگ مهارت آموزي، کار و کارآفريني و همچنين برنامه ريزي و سياستگذاريهاي فني و حرفه اي مي تواند اين سازمان را در عرصه کشوري معرفي نمايد.
در پايان نيز توضيحاتي در جهت شرکت در جشنواره توسط آماره رئيس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي استان بيان شد و همچنين طريقه ارسال آثار نيز توسط محمديان دبير جشنواره  در اين نشست بيان شد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها