جشن بزرگ خانوادگي پرسنل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

جشن بزرگ خانوادگي پرسنل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

جشن بزرگ خانوادگی پرسنل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1288 تاریخ انتشار: 1395/03/04
نمایش: 1450
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  حسب دستور معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، محمد امين سازگارنژاد، به منظور انسجام و تحکيم بنيان خانواده و همچنين  تکريم پرسنل آموزش فني و حرفه اي کشور به صورت سراسري در کل کشور، جشني به مناسبت تولد حضرت مهدي(عج) و روز آزاد سازي خرمشهر برپا گشت که کليه پرسنل و خانواده هاي اداره کل چهارمحال و بختياري نيز در اين جشن سهيم بودند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي برگزاري اين جشن گفت: همدلي و همکاري و همراهي کليه پرسنل سازمان آموزش فني و حرفه اي در اين جشن از نکات قابل ذکر است که هدف متعالي و بلند مرتبه سازمان را به تصوير مي کشد.
وي گفت: همزمان با اين برنامه بانوان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به عنوان سفيران دوستي  و همدلي براي ابلاغ پيام تبريک و ديدگاههاي رياست سازمان در جشن بزرگ ميلاد موعود به استانها اعزام گشتند که در اين جهت خانم رضا خواه نيز از دفتر طرح و برنامه درسي نيز به استان چهارمحال و بختياري اعزام گشت.
فرازي از پيام رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور توسط رضا خواه نماينده ستاد در اين استان اين گونه قرائت شد: شرکت در اين جشن نشان از اين دارد که همه پرسنل سازمان با اعتقاد به آئين رهايي بخش اسلام و فرامين پيامبر رحمت گرد هم آمده ايم و به آيات قرآن از مبدا تا معاد معتقديم و همه واژه هاي عبادت، خدمت، صداقت، درستکاري، امانتداري، انفاق و احساس مسئوليت را پذيرفته ايم، پس بياييد همه دست در دست هم دهيم و با خداي خويش عهد ببنديم که با تمام وجود و خدمت هر چه بهتر و بيشتر به وظيفه ملي و شرعي خويش عمل نماييم.
مرادي معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري نيز در اين جشن گفت: اين گونه برنامه ها بسيار قابل توجه است و از تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکر نمود.
 در ادامه اين جشن برنامه مفرحي از هنرمندان استان در قالب نمايش و موسيقي سنتي و شاهنامه خواني ارائه گرديد.
در پايان جوايزي به برگزيدگان شانزدهمين المپياد ملي مهارت اعطاء گرديد و مسابقه اي در بين شرکت کنندگان اجرا و هدايايي به برندگان اهداء شد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها