ارائه گزارش و عملکرد سازمان آموزش فني و حرفه اي استان در شوراي اشتغال و سرمايه گذاري استان

ارائه گزارش و عملکرد سازمان آموزش فني و حرفه اي استان در شوراي اشتغال و سرمايه گذاري استان

ارائه گزارش و عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان

کد خبر: 1292 تاریخ انتشار: 1395/03/10 08:25:12
نمایش: 1360
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان: مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در روز يکشنبه در شوراي اشتغال و سرمايه گذاري استان به ارائه گزارش عملکرد اين اداره کل پرداخت.
سليماني استاندار استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دستگاه هاي اجرايي استان ايجاد 9 هزار و 500 شغل در بخش هاي مختلف را متعهد شده اند و 
در صورت تحقق اشتغال هدف گذاري شده، نرخ بيکاري در استان حدود پنج درصد کاهش مي يابد.
وي با تاکيد بر حمايت بخش خصوصي از سوي دستگاه هاي اجرايي استان، بر برگزاري نمايشگاه هاي تخصصي دسستگاه هاي مختلف در محل نمايشگاه هاي بين المللي استان تاکيد کرد.
سليماني دشتکي اظهار کرد: تا دو سال آينده، با توجه به ارتقاي محورهاي ارتباطي چهارمحال و بختياري و اتصال استان هاي بزرگ و مرکزي کشور به يکديگر از طريق جاده هاي اين استان، جهش مطلوبي در بخش هاي مختلف اين استان رخ مي دهد.
وي بيان کرد: اجراي طرح ملي توسعه کسب و کار و اشتغال پايدار با عنوان 'تکاپو' که از سوي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي به استان ها ابلاغ شده، مي تواند در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و رسيدن به پيشرفت در بخش هاي مختلف مؤثر باشد.
مديرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري و دبير شوراي اشتغال و سرمايه گذاري استان نيز در اين نشست گفت: افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي، مهمترين اولويت مسوولان در سال جاري است.
سيد عباس جزايري عنوان کرد: به همين منظور، اجراي طرح ملي توسعه کسب و کار و اشتغال پايدار با عنوان 'تکاپو' در چهارمحال و بختياري در دستور کار قرار گرفته است.
وي اظهار داشت: تعامل و وحدت رويه مسوولان دستگاه هاي اجرايي مختلف، نقش مهمي در رسيدن به اهداف پيش بيني شده در اين طرح ملي دارد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز در اين جلسه به ارائه عملکرد آموزشي اين اداره کل پرداخت و اعلام کرد که تعهد آموزشي در سال 94 در اين اداره کل بالغ بر 2402880 نفر ساعت آموزش در بخشهاي دولتي بوده است و تعهد اين اداره کل در بخش خصوصي در سال 94 بالغ بر يک ميليون و 207 هزار نفر ساعت مي باشد. 
همچنين گفت: تعهد اجرايي اين اداره کل در سال 95 در بخش خصوصي 1150000 نفر ساعت و در بخش دولتي 2337230 نفر ساعت مي باشد.
در پايان اعضاي شوراي اشتغال و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري، ديدگاه ها و پيشنهادات خود را درباره بهبود روند افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و برنامه ريزي براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در استان ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها