جلسه معارفه و تکريم رئيس اداره امور عمومي و پشتيباني

جلسه معارفه و تکريم رئيس اداره امور عمومي و پشتيباني

جلسه معارفه و تکریم رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی

کد خبر: 1302 تاریخ انتشار: 1395/03/22
نمایش: 1547
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري جلسه معارفه و تکريم رئيس اداره عمومي و پشتيباني برگزار گرديد.
در اين جلسه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان بعد از تبريک فرارسيدن ماه مبارک رمضان در راستاي سرکشي و تکريم همکاران که هر پنج شنبه انجام مي شد چند کلامي در خصوص موارد متعددي که جديداً از سوي سازمان به کليه استانها ابلاغ گرديده است صحبت کردند از جمله: پيگيري معيشت کارکنان، مديريت خدمات کشوري، تحقق فوق العاده ويژه، پيگيري معيشت کارکنان قراردادي و مربيان، اصلاح چارت سازمان، توجه ويژه به مربيان، تلاشهاي مستمر نيروهاي قراردادي، فعاليتهاي انجام شده در جهت تحقق شعار سال، بسترسازي اشتغال.
تقي پور در ادامه وجود تغيير را در جهت پيشبرد امور و اهداف سازمان غير قابل اجتناب دانست و از زحمات غلامرضا طاهري رئيس اسبق اداره عمومي و پشتيباني اداره تقدير و تشکر نمودند و آرزوي صحت و سلامت براي ايشان کردند و معارفه خانم کياني نيز بعد از خوشامدگويي و تبريک انتصاب ايشان به عنوان رئيس اداره عمومي و پشتيباني نيز انجام شد.
مرتضي طاهري معاون اداري پشتيباني نيز در اين جلسه از زحمات رئيس اسبق اداره امور عمومي و پشتيباني تقدير و تشکر نمودند و همچنين خاطرنشان کردند که از استعدادها و تجربيات اين گونه افراد با تجربه و با درايت در سنگرهاي ديگر سازمان بهره مي گيريم. 
غلامرضا طاهري در ادامه جلسه از زحمات يک ساله کليه همکاران اداره امور عمومي و پشتيباني تشکر نمودند و گزارشي از عملکرد يک ساله اين اداره بيان کردند.
کياني در ابتداي صحبت از زحمات طاهري تشکر نمودند و اظهار اميدواري کردند که تلاشي مستمر و پيگير در اجراي قوانين در راستاي معيشت کارکنان و همچنين انجام امور به روش صحيح الگوي کاري ايشان است و از برنامه هاي سازمان در جهت آموزش کارکنان و برنامه ريزي در انجام امور خبر داد.

در پايان با اهداء لوح و هديه از طاهري تقدير و با ارائه ابلاغ به خانم کياني پست ايشان تبريک گفته شد.




 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها