برگزاري جلسه تحليف مربيان جديدالاستخدام آموزش فني و حرفه اي در استان چهارمحال و بختياري

برگزاري جلسه تحليف مربيان جديدالاستخدام آموزش فني و حرفه اي در استان چهارمحال و بختياري

برگزاری جلسه تحلیف مربیان جدیدالاستخدام آموزش فنی و حرفه ای در استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1304 تاریخ انتشار: 1395/03/23 14:01:46
نمایش: 1712
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جلسه تحليف مربيان جديدالاستخدام در اداره کل آموزش فني و حرفه اي تشکيل گرديد.
از تاريخ 1/3/95 تعدادي از مربيان جديد الاستخدام آموزش فني و حرفه اي استان مشغول به کار شدند و در اين راستا جلسه ايي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي، معاونين و مربيان جديدالاستخدام تشکيل گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ابتداي جلسه خيرمقدم و خوشامد گويي خود را اظهار نمود و آرزوي قبولي طاعات و عبادات حضار را از درگاه خداوند خواستار شد.
در ادامه تقي پور به نظام آموزشي نوين سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور اشاره کرد و ورود نيروهاي جديد با مدارک تحصيلي بالا در منابع انساني سازمان را نشاني از پيشرفت خدمات و آموزشهاي به روز و مدرن سازمان دانست.
وي اشاره کرد که ارائه آموزشهاي مهارتي غير رسمي در زمينه سازي فرصت هاي شغلي بي شک بي تأثير نبوده و قرن حاضر که قرن انفجار اطلاعات IT مي باشد احتياج به بروزرساني مهارتهاي مربيان و توجه به مباحث کارآفريني را مي طلبد.
همچنين گفت: لزوم انطباق دانش مربيان با دانش روز باعث خروجي سازمان به همراه شايسته سازي کارآموزان جهت حضور موفق در بازار کار مي شود.
وي همچنين از برنامه ريزي صحيح در حوزه آموزش و رشد و حرکت در قالب نياز جامعه و همچنين  به روز رساني استانداردها و غني سازي بانک سوال ملي و آموزشهاي نوين به همراه روشهاي متناسب تدريس را از جمله وظايف مربيان دانست.
در ادامه کوهيان معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره کل آموزش فني و حرفه اي گفت: آموزش زيربناي توسعه مي باشد و از اهميت ويژه اي برخوردار است همچنين نقش کليدي آموزش هاي مهارتي، به روز بودن اطلاعات مربيان، عدم گرايش مدرس به فعاليت تک حرفه اي و همچنين دوره هاي بازآموزي را نبايد ناديده بگيريم.
در ادامه رؤساي واحدهاي آموزش، آموزشگاههاي آزاد، سنجش و ارزشيابي، امور عمومي و پشتيباني و امور مالي به ترتيب  صحبت نمودند و مواردي را جهت آشنايي مربيان با عملکرد سازمان توضيح دادند.
در پايان اداي سوگند توسط مربيان جديدالاستخدام قرائت گرديد. 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها