بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي از مرکز آموزشي شهر شلمزار

بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي از مرکز آموزشي شهر شلمزار

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای از مرکز آموزشی شهر شلمزار

کد خبر: 1305 تاریخ انتشار: 1395/03/24
نمایش: 1422
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي از مرکز آموزش فني و حرفه اي شلمزار بازديد نمودند.
اين گزارش مي افزايد با توجه به اين که مربيان جديد الاستخدام اين اداره کل از ابتداي خرداد ماه سال جاري شروع به کار نمودند ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي در همين راستا از عملکرد اين مربيان در مراکز مختلف بازديد بعمل مي آورند.
در اين بازديدها ابتدا عملکرد آموزشي مرکز شلمزار بررسي شد، سپس در شهر تشنيز و در  کمپ ترک اعتياد از دوره جوشکاري و در ادامه در شهر گهرو از کلاس گليم بافي مربيان جديد الاستخدام بازديد نمودند. 
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان که عملکرد آموزشي مربيان را به صورت جد پيگيري مي نمايد ، هدف از اين بازديد را نظارت جامع و کامل بر آموزشهاي ارائه شده در سال جاري اعلام کرد و گفت: با توجه به اينکه مربيان جديد الاستخدام اين اداره کل داراي سطح تحصيلات بالايي هستند و اين امر در ارائه آموزشهاي نوين کمک شاياني مي نمايد ،  نياز است که پيگيري و نظارت دقيق و کاملي بر عملکرد مراکز آموزشي انجام شود و نيازهاي بازار کار تلخيص شود تا آموزشهاي متناسب با بازار کار ارائه گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها