بازديد کارآموزان کارگاه هاي برق صنعتي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از کارخانه صنايع ريخته گري متين ذوب چهارمحال

بازديد کارآموزان کارگاه هاي برق صنعتي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از کارخانه صنايع ريخته گري متين ذوب چهارمحال

بازدید کارآموزان کارگاه های برق صنعتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد از کارخانه صنایع ریخته گری متین ذوب چهارمحال

کد خبر: 1307 تاریخ انتشار: 1395/03/29 08:09:19
نمایش: 1427
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، کارآموزان کارگاه هاي آموزشي برق صنعتي درجه يک و دو اين مرکز از کارخانه صنايع ريخته گري متين ذوب چهارمحال بازديد کردند.
رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: هدف اصلي از برگزاري اين قبيل بازديدهاي علمي و آموزشي ارتقاي سطح آگاهي کارآموزان است.
وي گفت با توجه به ارائه آموزش هاي مهارتي مورد نياز صنعت برق استان انتظار مي رود  اين کارآموزان در پايان برنامه آموزشي چندماهه خود در رشته هاي مختلف برق صنعتي با قرارگرفتن در يک محيط صنعتي  بتوانند از آموخته هاي خود بهره برداري کنند.
بهزاد وهابي افزود : نظام آموزش عالي در کشور ما امروزه نيازمند  برقراري رابطه نزديک با صنعت کشور است.
وي همسو بودن آموزش هاي مهارتي عملي در اين مرکز و آموزش هاي آکادميک را از عوامل موثر در ارتقا دانش مهارتي افراد عنوان کرد.
وي بيان داشت: بررسي مقالات و مطالعات علمي از تاثير بي بديل بازديدهاي علمي و عملي در حين کار در بروز خلاقيت در متعلمين و کارآموزان حکايت دارد.
وي ضمن تشکر از پيگيري هاي صورت گرفته توسط کارشناسان زيربط مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، ابراز اميدواري کرد که تا پايان سال جاري برنامه هاي متنوعي جهت بازديد از صنايع پوياي استان ويژه کارآموزان رشته هاي مختلف مرکز برگزار گردد.
در ادامه آرش زارع مديريت شرکت به ترسيم روند روبه رشد کارخانه و محصولات متنوع آن پرداخت و گفت:
مديران شرکت متين ذوب با 10 سال تجربه فعاليت در صنعت ريختگري در سال 85 تصميم به تاسيس متين ذوب جهت ريختگري فولاد و چدن گرفتند تا بخشي از نياز کشور را در اين زمينه برآورده سازند.
وي اذعان کرد: عمليات مشاوري و مطالعاتي احداث کارخانه در سال 85 آغاز و در سال 86 به اتمام رسيد که نتيجه آن توليد و عرضه محصولات در سال 86 به بازار بود 
وي اضافه کرد: کارخانه متين ذوب در زميني به مساحت 4750 متر در شهرک صنعتي شهرکرد واقع شده است و داراي کليه امکانات مدرن اعم از 4 عدد کوره ي القايي و همچنين آزمايشگاه مجهز به کنترل کيفيت ميباشد 
وي همچنين افزود : مديران شرکت متين ذوب داراي تحصيلات دانشگاهي در مقطع مهندسي متالوژي هستند و از حضور مشاورين و متخصصين برجسته کشور که همگي از اساتيد دانشگاه هاي ايران هستند بهره مي گيرند.
وي در پايان ضمن تشکر از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در زمينه برگزاري اين برنامه خواستار تعامل بيشتربا اين واحد صنعتي شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها