​جلسه هم انديشي روساي مراکز دراداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي ساماندهي مربيان جديدالاستخدام

​جلسه هم انديشي روساي مراکز دراداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي ساماندهي مربيان جديدالاستخدام

​جلسه هم اندیشی روسای مراکز دراداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای ساماندهی مربیان جدیدالاستخدام

کد خبر: 1309 تاریخ انتشار: 1395/03/29
نمایش: 1443
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جلسه شوراي آموزش اداره کل با حضور روساي مراکز و مسئولين واحدها در راستاي ساماندهي مربيان جديدالاستخدام و سياست گذاريهاي جديد سازمان تشکيل شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي برنامه ها و سياستهاي جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي به بيان مواردي اشاره نمود که در ذيل فهرست وار آورده شده است:
توضيح مسائل آموزشي، آزمون و ساير برنامه هاي حوزه آموزشي در راستاي تصميم گيري و برنامه ريزي،  اميد بهره گيري مناسب از ماه مبارک،  حضور مؤثر در جلسات و کميته هاي کشوري با ارائه پيشنهادها، ثبت برقراري فوق العاده ويژه کارکنان،  اصلاح ساختار، شمول مربيان،  اجراي بند 10 ماده 68،  معيشت کارکنان و لزوم تعادل و همدلي بين همکاران و پرسنل،  ايجاد جو و فضاي دوستانه و بدون دغدغه، هماهنگي بين واحدها، برخورد با افراد خاطي و اصلاح امور، دغدغه اشتغال در کشور و استان.
وي همچنين اظهار کرد: تغيير لازمه بقاي سازمان است و اقدامي است ناگزير در راستاي بهبود امور و افزايش بهره وري و با استفاده از نظرات ساير مسئولين اداره کل صورت مي گيرد.
همچنين در مورد بخش نامه هاي جديد و تعهدات آموزشي سال 95 صحبتهايي را ارائه نمود.
کوهيان معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي نيز پيشنهادات روساي مراکز و مسئولين واحدها را نيز جمع آوري کرد.
همچنين جهت حضور در جلسه هم انديشي مربيان در اصفهان با حضور نماينده رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي قادري مربي CNC مرکز شهرکرد انتخاب گرديد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها