ارائه گزارش نماينده مربيان استان از نشست اصفهان و برنامه ريزي استفاده حداکثري از پتانسيل کارگاههاي آموزشي در جلسه تبيين برنامه هاي آموزشي اداره کل

کد خبر: 1310 تاریخ انتشار: 1395/04/01
نمایش: 658
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، شوراي آموزش اداره کل با حضور مدير کل ، معاون آموزشي و پرسنل اين معاونت با موضوعات  ارائه گزارش نماينده مربيان استان از نشست اصفهان  و برنامه ريزي استفاده حداکثري از پتانسيل کارگاههاي آموزشي و افزايش بهره وري  تشکيل جلسه داد.
دراين جلسه تقي پور مديرکل ضمن گراميداشت مناسبتها و تاکيد بر منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل ، يکي از دغدغه هاي اصلي رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهور محترم را اشتغال دانست و افزود رويکرد سالجاري حضور موثر تر سازمان در اين حوزه است که اين برتنامه ها در استان نيز با تاکيد بر ارائه آموزشهاي منطبق با نياز بازار و تربيت نيروهاي ماهر کارآفرين دنبال مي شود.
تقي پور با اشاره به لزوم پيگيري و تسريع در انجام امور ، برلزوم برنامه محوري در فعاليتها تاکيد نمود و از کليه کارکنان خواست ضمن برنامه ريزي مدون در حوزه کاري خود ،  نهايت تلاش خود را درراستاي نيل به اهداف سازماني بکار گيرند.
مدير کل آموزش آموزش فني و حرفه اي اولويت هاي سالجاري را ، تاکيد ويژه بر تربيت نيروي کارآفرين ، استفاده حداکثري از پتانسيل کارگاههاي آموزشي ، استفاده بهينه از فضاها و افزايش بهره وري و افزايش تعاملات با ساير سازمانها دانست.
در ادامه نماينده مربيان که جهت شرکت در نشست با نماينده رئيس سازمان به اصفهان اعزام شده بود به ارائه گزارش نشست مذکور پرداخت.
وي با اشاره به ارائه ديدگاههاي رياست سازمان توسط قائم مقام سازمان در اين نشست از تأكيد دكتر سازگارنژاد بر بودجه ريزي سازمان بر مبناي مراكز و كارگاهها به عنوان محور اصلي، برنامه ريزيدر راستاي توسعه منابع انساني و ارتقا جايگاه مربيان از طريق افزايش دانش و مهارت،  ارتقاء معيشت مربيان طبق ضوابط و مقررات خبر داد.
 
نماينده مربيان با اشاره به حضور قائم مقام رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، مدير كل منابع انساني و رفاه سازمان ، مدير كل دفتر برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات سازمان، مدير دفتر راهبري اجراي آموزش، مدير مسابقات ملي و بين المللي مهارت، تعدادي از رؤساي مراكز  و منتخبين مربيان استانها در اين نشست افزود در ادامه اين نشست منتخبين مربيان استانها به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات و سوالات خود پرداخته و مديران ستادي نيز از برنامه هاي دفاتر و اقدامات صورت پذيرفته در خصوص موضوعات مطرح شده ، گزارشي ارائه نمودند.
 
درادامه جلسه  معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ريزي و پرسنل اين معاونت به بيان گزارش فعاليتها و برنامه هاي سال جاري پرداختند و پيشنهاداتي نيز جهت پيشبرد امور ارائه نمودند و مقرر شد اعضاي جلسه برنامه هاي عملياتي را در راستاي دستور کار جلسه تدوين ، و در قالب يک برنامه زمانبندي شده نسبت به اجرايي نمودن آن اقدام نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها