اجراي کارگاه مشاوره گروهي ويژه کارآموزان رشته مهارتي بازرسي رنگ و پوشش در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

اجراي کارگاه مشاوره گروهي ويژه کارآموزان رشته مهارتي بازرسي رنگ و پوشش در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

اجرای کارگاه مشاوره گروهی ویژه کارآموزان رشته مهارتی بازرسی رنگ و پوشش در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد

کد خبر: 1314 تاریخ انتشار: 1395/04/05 09:58:30
نمایش: 1301
اخبار
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، کارگاه مشاوره گروهي ويژه کارآموزان رشته مهارتي بازرسي رنگ و پوشش در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد توسط کارشناس مشاوره و هدايت شغلي مرکز اجرا گرديد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: اين دوره براي اولين بار در استان در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در حال برگزاري مي باشد.
وي اضافه کرد: استقبال کارآموزان از اين رشته حاکي از تطابق آموزش هاي مهارتي ارائه شده با نياز بازار کار  و صنايع مي باشد.
وي نقش مشاوره صحيح در ابتداي دوره هاي مهارتي را بسيار موثر ارزيابي کرد و گفت: مهارت آموختگان در صورتي مي توانند در اين زمينه موفق باشند که با مشاوره صحيح در ابتداي دوره در حوزه هايي متناسب با زمينه هاي تحصيلي و علاقه مندي خود به فراگيري آموزش هاي عملي بپردازند.
وي با تشکر از نقش آفريني کارشناس مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، ارائه راهنمايي در آغاز دوره، پايان دوره و حين دوره را به صورت فردي و گروهي از فعاليت هاي واحد مشاوره اين مرکز بيان نمود.
وي در پايان از کارجويان و دانش آموختگان دانشگاهي تقاضا کرد با تکميل مهارت هاي عملي خود در مراکز آموزش فني و حرفه اي بتوانند زمينه اشتغال خود و بالندگي صنايع مختلف استان را فراهم کنند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها