شرکت مدير کل و پرسنل آموزش فني و حرفه اي استان در افتتاحيه مرکز نگهداري از ايتام حضرت علي اصغر (ع)

شرکت مدير کل و پرسنل آموزش فني و حرفه اي استان در افتتاحيه مرکز نگهداري از ايتام حضرت علي اصغر (ع)

شرکت مدیر کل و پرسنل آموزش فنی و حرفه ای استان در افتتاحیه مرکز نگهداری از ایتام حضرت علی اصغر (ع)

کد خبر: 1334 تاریخ انتشار: 1395/04/26
نمایش: 1246
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و روساي مراکز آموزشي و همچنين جمعي از پرسنل آموزش فني و حرفه اي در مراسم افتتاحيه مرکز نگهداري ايتام حضرت علي اصغر(ع) شرکت نمودند.
مرکز نگهداري ايتام حضرت علي اصغر (ع) به مديريت قهرمان آماره در مورخ 95/4/26 افتتاح گرديد و دراين مرکز 20 کودک معلول بدسرپرست يا بي سرپرست نگهداري مي گردند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن شرکت در افتتاح اين مرکز گفت: خداوند هيچ نعمتي را بزرگتر و بهتر از سلامتي به انسان اهداء نميکند و ما انسانها هميشه بايد شاکر اين نعمت باشيم. وي با بيان اينکه توجه به هم نوعان و دستگيري از نيازمندان از اصول دين اسلام است که در احکام الهي و تعاليم پيامبران نيز به آن توجه بسياري شده، ادامه داد: آموزش فني و حرفه اي در کنار فعاليتهاي آموزشي خود کمک به نيازمندان و ايتام را در دستور کار خود قرار داده است.

 آماره مدير اين مرکز در ادامه گفت:  اين مرکز با اهداف خيرخواهانه و فرهنگ سازي در راستاي کمک رساني به محرومان و معلولان بي سرپرست و توجه به اقشار کم در آمد و آسيب پذير جامعه افتتاح شده است.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها