ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با فرماندار شهرستان کيار

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با فرماندار شهرستان کيار

دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان کیار

کد خبر: 1337 تاریخ انتشار: 1395/04/30 09:09:20
نمایش: 1240
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در نشستي صميمانه با فرماندار شهرستان کيار ملاقات کرد.
مهندس تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بازديدي از مرکز شماره 9 آموزش فني و حرفه اي در شهر شلمزار با فرماندار شهرستان کيار نيز ملاقاتي داشتند که هدف از اين ملاقات را بحث و تبادل نظر در خصوص بعضي مسائل مرکز آموزش فني و حرفه اي و رفع و رجوع بعضي از مشکلات جوانان در حيطه هاي آموزشي بيان کردند.
در اين نشست مدير کل آموزش فني و حرفه اي در خصوص اعتبارات تکميل محوطه و ديوار مرکز شلمزار تبادل نظر داشتند و مرداني فرماندار شلمزار در اين خصوص قول مساعد دادند.
مرداني فرماندار شلمزار گفت: آموزشهاي فني و حرفه اي در سطح استان و شهرستان ملموس و در جهت ايجاد اشتغال پايدار اثرگذار بوده و تنها راه دانشجويان و فارغ التحصيلان و دانشگاهها کسب مهارت و هدايت به سمت مراکز آموزش فني و حرفه اي است تا در آينده به آمار بيکار کشور اضافه نشوند. وي همچنين از تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در خصوص مديريت عادلانه و توزيع و تجهيز مراکز آموزشي و نگاه ويژه به شهرستانهاي کوچک تقدير و تشکر نمودند.
تقي پور در پايان به ارائه گزارش عملکرد و برنامه هاي آموزشي فني و حرفه اي در استان و شهرستان کيار اشاره نمود و خبر از تشکيل شورايي در خصوص آموزشهاي سطح استان دادند که در اين شورا صرفا موارد مهارتي و آموزشي پيگيري مي شود و همچنين از فرماندار شهرستان کيار در هفته ملي مهارت دعوت به عمل آورد تا از دستاوردها و کارگاههاي آموزشي فني و حرفه اي استان بازديد به عمل آورند. 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها