ديدار مدير کل آموزش فني اي استان با ائمه جمعه شهرستان بروجن در راستاي هفته ملي مهارت

ديدار مدير کل آموزش فني اي استان با ائمه جمعه شهرستان بروجن در راستاي هفته ملي مهارت

ديدار مدير کل آموزش فني اي استان با ائمه جمعه شهرستان بروجن در راستاي هفته ملي مهارت

کد خبر: 1338 تاریخ انتشار: 1395/04/30
نمایش: 1484
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به مناسبت هفته ملي مهارت و در راستاي اهداف آموزشي و تببين برنامه ها ديداري دوستانه با ائمه جمعه شهرستان بروجن داشتند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ديداري با ائمه جمعه شهرهاي فرادنبه، سفيد دشت و بروجن در خصوص برگزاري برنامه هاي هفته ملي مهارت به بحث و تبادل نظر پرداختند و از کارگاههاي آموزشي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن نيز بازديد به عمل آوردند.
تقي پور در اين نشست گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با هدف آموزش به جوانان، دانشجويان، زنان و قشر کم درآمد جامعه براي يادگيري فن و حرفه و آموزشهاي تخصصي در طي ساليان متمادي اقدام نموده است و اين اقدامات در سالهاي اخير به علت پيشرفت تکنولوژي و قرار گرفتن در مسير و چرخه صنعت و توليد همگام با علم روز رو به پيشرفت و تعالي است.
وي گفت: در حال حاضر در کارگاههاي مراکز آموزش فني و حرفه اي رشته هاي نوين و پيشرفته اي تدريس مي شود و امکانات و تجهيزات زيادي براي اين کارگاهها هزينه شده است.
تقي پور خاطرنشان کرد که اين آموزشها براي جوانان دانشجو که نياز مبرم به آموزش و فن آموزي دارند بسيار ارزشمند است. دانشگاه ها به صورت تئوري به دانشجويان آموزش مي دهند و آموزشهاي فني و حرفه اي با توجه به تمام تجهيزات و امکاناتي که در حال حاضر دارد مي تواند در سطح فني، علمي و تخصصي به دانشجويان کمک شاياني کند.
در پايان تقي پور گزارش عملکرد سال 94 و سه ماهه اول سال 95 را اعلام کرد و به همراه ائمه جمعه  از کارگاهها و تجهيزات بازديد نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها