نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري در ديدار مدير کل و جمعي از کارکنان آموزش فني و حرفه اي مهارت را امري ارزشمند و تاثير گذار دانست.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري در ديدار مدير کل و جمعي از کارکنان آموزش فني و حرفه اي مهارت را امري ارزشمند و تاثير گذار دانست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای مهارت را امری ارزشمند و تاثیر گذار دانست.

کد خبر: 1340 تاریخ انتشار: 1395/04/31 13:51:15
نمایش: 719
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه جمعي از کارکنان و انجمن صنفي آموزشگاههاي آزاد استان با نماينده ولي فقيه استان ديدار و گفتگو نمودند.
تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا نکونام نماينده ولي فقيه استان، ضمن بيان گزارشي از فعاليت هاي آموزش فني و حرفه اي، آموزشهاي مهارتي را راهکاري موثر در جهت بهبود اشتغال استان دانست و از برنامه هاي اين اداره کل جهت توسعه مهارت در استان خبر داد .
وي در ادامه با تبيين برنامه هاي گراميداشت هفته مهارت، خواستار استفاده از ظرفيتهاي تريبون نماز جمعه جهت ترويج آموزشهاي مهارتي شد و افزود تعامل ساير دستگاههاي با اداره کل آموزش فني و حرفه اي مي تواند زمينه ساز توسعه مهارت در استان باشد.
در ادامه نمايندگان انجمن صنفي آموزشگاههاي آزاد مطالبي در خصوص آموزشهاي موازي ساير دستگاهها ،  استفاده از ظرفيت اين آموزشگاهها در جهت آموزش کارکنان و خانواده آنان و گرايش جوانان به آموزشهاي مهارتي عنوان نمودند.  
حجت الاسلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه استان نيز در اين ديدار ضمن تبريک هفته مهارت و بيان نقش مثبت آموزشهاي مهارتي در توسعه اشتغال ، لزوم توسعه آموزشهاي فني و حرفه اي را يادآور شد و افزود ارزيابي مستمر فعاليتها و تلاش درراستاي خدمات رساني  مستمر از مواردي است که توجه به آنها بهره وري را در همه حوزه ها بالا مي برد.
وي اجراي نيازسنجي در ارائه آموزشها را امري مهم دانست و افزود مهارت في النفسه امري ارزشمند است و اگر اين مهارت با علم د ر يک مسير حرکت کنند ، اثرات بزرگي را ايجاد مي نمايند و نياز امروز جامعه نير همگامي مهارت و علم است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها