حضور مدير کل و کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان در نماز جمعه به مناسبت هفته ملي مهارت

حضور مدير کل و کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان در نماز جمعه به مناسبت هفته ملي مهارت

حضور مدیر کل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان در نماز جمعه به مناسبت هفته ملی مهارت

کد خبر: 1342 تاریخ انتشار: 1395/05/01
نمایش: 1259
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  در دومين روز از هفته ملي مهارت مدير کل و پرسنل اداره کل و مراکز آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري در مراسم پرفيض نماز جمعه حضور يافتند. 
اين مراسم در مصلي بزرگ شهر شهرکرد و با حضور پرشور مردم ولايتمدار شهرکرد برگزار شد.

بنابر اين گزارش در اين مراسم عبادي سياسي تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته بود که به تشريح و تبيين برنامه‌ها و سياست‌هاي کلان سازمان آموزش فني و حرفه‌اي و عملکرد اداره کل پرداخت.
وي با اشاره به لزوم نهادينه شدن مهارت درجامعه ، از خانواده ها خواست در برنامه ريزي هاي خود جهت آموزش فرزندان ، مباحث مهارتي را نيز در سبد آموزش خانواده بگنجانند .
تقي پور با اذعان بر لزوم تعامل با ساير دستگاهها در راستاي خدمت رساني مناسب به هم استانيها از برنامه هاي اين اداره کل درراستاي کاهش اسيب هاي اجتماعي ، از اجراي آموزشهاي ملبتني بر نياز باار کار توسط اين اداره کل خبرداد و افزود با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري در راستاي اقتصاد مقاومتي و تقويت توليدات ملي برنامه ريزي در جهت ارتقاپتانسيل هاي منطقه اي و استاني در جهت افزايش توليدات داخلي صورت گرفته و با اجراي دوره در راستاي نيازسنجي هاي صورت گرفته در مناطق مختلف ، برنامه هاي مختلفي جهت توسعه اشتغال در استان در حال اجرا مي باشد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به رايگان بودن آموزشها در بخش دولتي ، از وجود تعرفه مصوب آموزشها در بخش خصوصي خبر داد و تعامل اين دو بخش را نويد بخش توسعه مهارت در منطقه دانست.

در ادامه مراسم عبادي، سياسي نماز جمعه حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام امام جمعه شهرکرد ضمن تبريک و گراميداشت هفته مهارت " مهارت آموزي را امري ضروري و آن را براي عموم لازم دانست" و از زحمات و تلاش‌هاي پرسنل آموزش فني و حرفه‌اي استان تقدير و تشکر کرد.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها