به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در ديداري رودر رو به بررسي مسائل ، مشکلات و خواسته هاي آنان پرداخت.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي با اشاره به لزوم حضور مسئولين و پاسخگو بودن آنان در برابر مردم ، ديدار هاي چهره به چهره را از راهکار هاي موثر در زمينه خدمت رساني بهينه و حذف فاصله مردم و مسئولين دانست و افزود مسئولين اين اداره کل و مراکز تابعه در راستاي پاسخگويي موثر و انجام امورات مراجعين
با بررسي مسائل مطروحه در راستاي اصلاح امور تلاش مي نمايند.
اين گزارش مي افزايد در اين ديدار معاونين و روساي واحدها نيز حضور داشتند و مسائل مطرح شده در زمينه هاي تسهيلات ، کارت مهارت ،
درخواست آموزشگاه ، سنجش مهارت استادکاران ، مشاوره آموزشي و ... عنوان گرديد و ضمن بررسي اين مشکلات راهکارهاي قانوني و دستورات لازم براي پيگيري امور مراجعين صادر شد
.
گفتني است در روز دوشنبه هرهفته نيز ملاقات عمومي مدير کل با مراجعين در محل اين اداره کل برگزار مي گردد که مراجعين مي توانند با حضور در محل دفتر مدير کل به بيان مسائل و خواسته هاي خود بپردازند.