​تبيين برنامه هاي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در آغازين روز هفته گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي و روز ملي کارآفريني

کد خبر: 1348 تاریخ انتشار: 1395/05/03
نمایش: 1050
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، به مناسبت هفته گراميداشت اموزش هاي فني و حرفه اي  و 6 مردادماه روز ملي کارآفريني، اين مرکز اموزشي اقدام به برگزاري برنامه هاي تبليغي - مهارتي مي نمايد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در اين زمينه گفت: با توجه به نامگذاري فرخنده اين روز ، همه ساله برنامه هاي متنوعي به منظور اطلاع رساني و بزرگداشت آن در سطح جامعه برگزار مي گردد.
وي با اشاره به برخي برنامه هاي اين مرکز از برگزاري گذرهاي مهارتي در سطح شهرستان شهرکرد خبر داد و از عموم جامعه و آحاد مختلف مردم خصوصا نسل جوان براي بازديد از تجهيزات، کارگاه ها و پتانسيل هاي مرکز دعوت نمود.
وي حضور مشترک کارکنان، مربيان و کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در نماز جمعه شهرستان شهرکرد،  در روز جمعه مورخ 1 مردادماه ، برگزاري کارگاه هاي مشاوره و راهنمايي شغلي سيار در اماکن پرتردد شهر با همکاري کارشناس مشاوره و راهنماي شغلي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، بازديدهاي علمي - آموزشي ازصنايع و اصناف در سطح استان ويژه کارآموزان، مربيان و همه کارکنان، ارائه بليط سينما با تخفيف به همکاران جهت حضور خانواده هاي آن عزيزان در اين هفته، برنامه ريزي جهت اردوهاي سياحتي- زيارتي درون استاني و برون استاني و آذين بندي محوطه مرکز را نمونه اي ديگر از اين فعاليت ها نام برد.
وي اضافه کرد جلسات متعددي در اين خصوص به صورت مشترک با کارشناسان مربوطه در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد که اميد بخش برگزاري برنامه هاي جذاب و متفاوت مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها