​برپايي ايستگاه سيار مشاوره و راهنمايي شغلي توسط واحد مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در سطح شهرستان شهرکرد در هفته مهارت

کد خبر: 1349 تاریخ انتشار: 1395/05/03
نمایش: 715
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، به مناسبت فرارسيدن هفته مهارت و 6 مردادماه، سالروز گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي ، ايستگاه مشاوره و راهنمايي شغلي ويژه عموم مردم توسط مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد به صورت سيار در سطح اين شهرستان برگزار گرديد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: همه ساله مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در هفته اي که مزين به نام هفته مهارت مي باشد و نامگذاري آن در تقويم رسمي کشورمان صورت گرفته است، برنامه هاي متنوعي ويژه همشهريان عزيز برگزار مي کند.
وي با اشاره به نقش مشاوره صحيح پيش از انجام هر کار افزود: انتخاب رشته تحصيلي و به طبع آن شغل از موارد بارز اين امر مي باشد.
وي اضافه کرد: پيشرفت سريع فن آوري و تغيير مسيرهاي اقتصادي موجب ايجاد اغتشاش در بازار كار کشورهاي مختلف جهان و همچنين کشور اسلامي ما شده است و موجب گرديده است تا جوانان شيوة انتخاب شغل بعد از اتمام تحصيلاتشان را تغيير دهند.
وي اذعان داشت: امروزه دنبال شغل بودن براي جوانان هرگز تا به اين حد آسان نبوده است و انبوهي از اطلاعات درمورد امكانات تحصيلي، كارفرماهاي احتمالي، سمت هاي خالي، به راحتي با دستگاه كامپيوتر در اختيار آنان قرار دارد .
وي خاطر نشان کرد: با اين حال، بسياري از جوانان امروز بيشتر از نسل قبل بايد وقت صرف تكميل تحصيلات، پيدا كردن كار مناسب، و قرار گرفتن در مسير آيندة شغلي كنند زيرا آن ها نسبت به مشاغل مورد نظرشان مشكل پسندتر هستند و احتمال اين كه تغيير شغل بدهند بيشتر است 
وهابي برنامه هاي واحد مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد را در راستاي سياست هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و  مطابق با نياز روز جامعه امروز کشور معرفي کرد و استفاده از نرم افزارهاي مشاوره شغلي، تست هاي شخصيتي و روانشناسي، مشاوره انلاين به عموم مردم جامعه، مشاوره فردي و گروهي ويژه همه اقشار اعم از تحصيل کردگان و بي سوادان، مشاوره ويژه دانش اموزان و دانشگاهيان و ... را از جمله برنامه هاي اين مرکز نام برد.
وي تاکيد کرد همچنيني به منظور رفاه حال همشهريان گرامي کارشناس واحد مشاوره مرکز با حضور در اماکن پرتردد سطح شهرستان شهرکرد، مصلاي نماز جمعه ، مساجد، مراکز تفريحي و فرهنگي اقدام به معرفي آموزش هاي فني و حرفه اي ارائه شده در اين مرکز و ارائه مشاوره و راهنمايي شغلي و تحصيلي به متقاضيان مي نمايد.
همچنين علاقه مندان مي توانند با حضور در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و يا ايستگاه هاي مشاوره مربوطه در اين خصوص کسب اطلاع نمايند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها