​برپايي ايستگاه تعميرات سيار صلواتي و گذرهاي مهارتي توسط مربيان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در چهارمين روز از هفته گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي

​برپايي ايستگاه تعميرات سيار صلواتي و گذرهاي مهارتي توسط مربيان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در چهارمين روز از هفته گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي

​برپایی ایستگاه تعمیرات سیار صلواتی و گذرهای مهارتی توسط مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد در چهارمین روز از هفته گرامیداشت آموزش های فنی و حرفه ای

کد خبر: 1352 تاریخ انتشار: 1395/05/04 10:38:42
نمایش: 539
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، در چهارمين روز هفته گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي که به نام " آموزش فني و حرفه اي، توسعه بخش خصوصي،اقتدار ملي، اقتصاد مقاومتي " نامگزاري شده است، ايستگاه تعميرات سيار به صورت صلواتي همراه با گذرهاي مهارتي توسط مربيان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در سطح اين شهرستان برگزار گرديد.
بهزاد وهابي رييس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: رسالت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ارائه اموزش هاي مهارتي در جامعه مي باشد که در کنار ارگان هاي رسمي آموزشي نظير وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت آموزش و پرورش به ارائه آموزش هاي غير رسمي حرفه اي به متقاضيان مي پردازد.
وي خاطر نشان در اين راستا و در آستانه فرارسيدن روز ملي کارآفريني و هفته گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي، مربيان و کارشناسان اين مرکز با حضور در مکان هاي پرتردد سطح شهر به برپايي ايستگاه تعميرات و سرويس اتومکانيکي جهت اتومبيل هاي سواري و بنزيني همراه با ارائه آموزش هاي کوتاه مدت فشرده در اين خصوص به حاضرين پرداختند.
وهابي ضمن تشکر از مربيان توانمند اتومکانيک مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد اضافه کرد: آموزش هاي اين دوره از رشته هاي پرطرفدار در ميان کارآموزان و کارجويان علاقه مند به رشته هاي فني در حوزه اتومکانيک در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد مي باشد.
وي استقبال کارآموزان از اين رشته و آموزش هاي مهارتي ارائه شده همراه با آن را بسيار خوب ارزيابي کرد و علت آن را در هم راستايي با نياز صنايع و بازار خودرو در سطح استان دانست.
وي اذعان داشت: کارجويان اين رشته در پايان دوره مي توانند به فراگيري و تکميل آموزش هاي عملي خود در بازار کار و تحت عنوان آموزش هاي استاد شاگردي نيز بپردازند که نقش ارزنده در ارتقاي دانش عملي آنها دارد.
وي در پايان از کليه حاضران بالاخص جوانان دعوت کرد که با حضور در مراکز آموزش فني و حرفه اي استان و اطلاع از رشته هاي متنوع مهارتي به کسب آموزش هاي فني و حرفه اي بپردازند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها