افتتاح طرح توانمندسازي روستائيان و عشاير در روستاي ده چشمه از دهستان ميزدج عليا

افتتاح طرح توانمندسازي روستائيان و عشاير در روستاي ده چشمه از دهستان ميزدج عليا

افتتاح طرح توانمندسازی روستائیان و عشایر در روستای ده چشمه از دهستان میزدج علیا

کد خبر: 1354 تاریخ انتشار: 1395/05/06 07:52:34
نمایش: 1319
اخبار
با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، فرماندار شهرستان فارسان، بخشدار مرکزي، دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستاي ده چشمه و جمعي از روساي ادارات شهرستان فارسان، رئيس مرکز و جمعي از همکاران در پنجمين روز هفته مهارت با حضور در دوره مانتو دوز و تابلو فرش از طرح کشوري بازديد و آن را افتتاح نمودند.
در اين مراسم مهندس انصاري رئيس مرکز، ضمن تبيين اين طرح و موافقت فرماندار شهرستان با انتخاب دهستان ميزدج عليا براي اين طرح و ويژگي هاي خاص و توريستي روستاي ده چشمه، از برنامه هاي پيش رو براي اجراي هرچه بهتر اين طرح در شهرستان خبر داد.
در ادامه مهندس تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از ارائه آموزشهاي فني و حرفه اي آوردن مهارت و اشتغال پايدار در سبد خانوارهاي روستايي و توجه ويژه به اين امر مي باشد تا خانواده ها در کنار علم آموزي مهارت آموزي را نيز توجه نمايند. ايشان همچنين از شروط اقتصاد پويا در کشور توجه به مهارت آموزي مي باشد.
در پايان فرماندار شهرستان ضمن تشکر از زحمات فني و حرفه اي و خدمات ارائه شده در اين طرح، از طرح هاي دولت براي ايجاد کسب و کار و اشتغال پايدار و رفع محروميت زدايي در روستاها چه به صورت فردي و خوداشتغالي و چه به صورت گروهي و ايجاد شرکتهاي تعاوني روستايي خبر داد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها