ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با امام جمعه و فرماندار شهرستان فارسان

ديدار مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با امام جمعه و فرماندار شهرستان فارسان

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با امام جمعه و فرماندار شهرستان فارسان

کد خبر: 1356 تاریخ انتشار: 1395/05/06 07:59:49
نمایش: 1237
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز شماره 6 فارسان، مهندس تقي پور مديرکل به اتفاق روساي ادارات و کارشناسان، رئيس مرکز فارسان در پنجمين روز از هفته مهارت با فرماندار شهرستان فارسان و امام جمعه فارسان ديدار و گفتگو کردند.
اين ديدار در حاشيه افتتاحيه آزمونهاي الکترونيکي مرکز فارسان و طرح توانمند سازي روستائيان و عشاير در شهرستان فارسان برگزار شد، مهندس تقي پور ضمن تبريک هفته مهارت، گزارشي از اقدامات اداره کل در 4 ماهه اول سال جاري و برنامه هاي پيش رو ارائه نمودند. ايشان همچنين از افتتاح 2 سايت آزمونهاي الکترونيکي در استان در هفته مهارت در شهرستانهاي فارسان و بروجن خبر دادند.
امام جمعه فارسان، دکتر جمالي زاده ضمن تبريک اين هفته و تقدير و تشکر از زحمات مربيان و پرسنل فني و حرفه اي استان و شهرستان، تعامل خوبي بين ادارات کار، فني و حرفه اي و صندوق کارآفريني و اميد در شهرستان وجود دارد و با اين تعامل مي توان قدمهاي خوبي در رفع مشکل بيکاري در شهرستان برداشت. ايشان از مدير کل فني و حرفه اي استان تقاضاي تقويت مهارت آموزي در کل استان به خصوص شهرستان فارسان بدليل ضعف در صنعت و کشاورزي را خواستار شد. در اين ديدار مقرر گرديد مسير ورودي و راه دسترسي فني و حرفه اي فارسان توسط اداره راه و شهرسازي شهرستان زيرسازي و توسط شهرداري فارسان آسفالت گردد.
مهندس طاهري سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان نيز در اين ديدار ضمن تشکر از حضور مديرکل در سطح شهرستان و تبريک اين هفته به متوليان امر مهارت، تقاضاي ارائه آموزش شغلهاي متناسب با نياز روز جامعه و هدايت مردم به سمت اين آموزشها شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها