در پنجمين روز از هفته مهارت:افتتاح سايت آزمونهاي الکترونيکي مرکز فارسان

در پنجمين روز از هفته مهارت:افتتاح سايت آزمونهاي الکترونيکي مرکز فارسان

در پنجمین روز از هفته مهارت:افتتاح سایت آزمونهای الکترونیکی مرکز فارسان

کد خبر: 1357 تاریخ انتشار: 1395/05/06 08:02:55
نمایش: 1216
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز شماره 6 فارسان، در پنجمين روز از هفته مهارت با حضور امام جمعه فارسان، فرماندار شهرستان، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، بخشداران، اعضاي شوراي اسلامي، روسا و مديران ادارات دولتي شهرستان فارسان سايت آزمونهاي الکترونيکي مرکز شماره 6 فارسان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
در آئين افتتاح اين سايت انصاري رئيس مرکز فارسان ضمن عرض خيرمقدم و تبريک هفته مهارت و پنجمين روز اين هفته که متناسب با شعار سال: آموزش هاي فني و حرفه اي، عدالت آموزشي، اقدام و عمل در افق چشم انداز 1404 نامگذاري شده است گزارشي از اقدامات انجام شده در سال گذشته و 4 ماهه اول سال جاري ارائه نمودند.
در ادامه مهندس تقي پور، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک هفته مهارت و خيرمقدم به حاضرين در خصوص مزاياي آزمونهاي الکترونيکي منجمله صرفه جويي در وقت و هزينه و نيروي انساني، جلوگيري از تلف شدن وقت و کوتاه شدن زمان اعلام نتيجه و صدور گواهينامه و ... توضيحاتي ارائه نمودند.
وي با بيان اينکه يکي از مهمترين مشکلات جامعه امروزي بيکاري جوانان مي باشد، که با جدي گرفتن مساله مهارت آموزي توسط مسئولين و خانواده ها مي توان معضل بيکاري را حل نمود. ايشان همچنين از آغاز معرفي زنان سرپرست خانوار به صندوق کارآفريني و اميد جهت اعطاي تسهيلات خوداشتغالي خبر داد و در ماههاي آينده با تخصيص سهميه مشاغل خانگي اعطاي اين تسهيلات آغاز خواهد شد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها