​برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ در هفته مهارت

​برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ در هفته مهارت

​برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوهرنگ در هفته مهارت

کد خبر: 1361 تاریخ انتشار: 1395/05/06 10:55:33
نمایش: 1271
اخبار
به گزارش روابط عمومي  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در آستانه فرارسيدن هفته مهارت و گراميداشت آموزشهاي فني و حرفه اي ، نمايشگاه دستاوردهاي کارآموزان آموزش ديده اين مرکز در محل مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ برگزار گرديد.

خداداد جهانگيري رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه که با حضور جمعي از مسئولين شهرستان برگزار گرديد، ضمن عرض تبريک ايام هفته مهارت به حاضرين در جلسه ،  گفت: هفته مهارت به معني ارج نهادن به تلاش هاي يک سازمان فعال در حوزه هاي  مهارتي مي باشد که با حل معضل اشتغال جوانان به دنبال کاهش آسيب هاي اجتماعي و پيامد هاي بيکاري در جامعه است.

وي افزود : از اهداف سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، ارائه آموزش هاي مهارتي در جامعه و  توسعه و ترويج فرهنگ مهارت آموزي است که منجر به توانمند سازي کارآموزان و مهارت آموختگان مي گردد.
وي با تاکيد بر نقش به سزاي آموزش هاي فني و حرفه اي در بين اقشار مختلف جامعه بالاخص اقشار کم درآمد اذعان کرد: آموزش هاي اشتغال آفرين و زود بازده اين سازمان مي تواند با حل معضلات متعدد اجتماعي و توانمند سازي خانواده ها در کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه موثر باشد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها