ديدار امام جمعه محترم سفيد دشت وفرادنبه بامدير کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال و بختياري

ديدار امام جمعه محترم سفيد دشت وفرادنبه بامدير کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال و بختياري

دیدار امام جمعه محترم سفید دشت وفرادنبه بامدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1362 تاریخ انتشار: 1395/05/06
نمایش: 1122
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و خرفه اي  استان به مناسبت هفته گراميداشت آموزش هاي فني و حرفه اي مديرکل آموزش فني و حرفه اي  استان با نماينده ولي فقيه در شهر سفيددشت و فرادنبه و امام جمعه اين شهر ديدار کرد.
در اين ديدار صميمي که به مناسبت هفته ملي مهارت در مرکز آموزش فني و حرفه اي بروجن برگزار گرديد، تقي پور مديرکل اموزش فني و حرفه اي استان، ضمن ارائه عملکرد مختصري از فعاليت هاي اداره کل اموزش فني و حرفه اي استان، به بيان شرح رسالت سازمان آموزش فني و حرفه اي استان پرداخت.
وي همچنينافزود آموزش هاي مهارتي اين اداره کل و مراکز تابعه آن در ميان اقشار مختلف مردم اعم از روستاييان و عشاير، دانشجويان و دانش اموزان، کارگران و تکنسين هاي مختلف صنايع و اصناف جايگاه ويژه اي دارد.
وي با ابيان اين نکته که کليه آموزش هاي ما در حوزه مراکز دولتي رايگان است از حاضرين جهت بازديد از مراکز آموزشي اين اداره کل دعوت به عمل آورد.
نماينده ولي فقيه در شهر سفيددشت و فرادنبه و امام جمعه اين شهر بر لزوم آشنايي بيشتر همه مردم  با فعاليت هاي اين سازمان  و مراکز آموزشي آن در بخش هاي مختلف تاکيد کرد.
وي اذعان کرد: از آنجا که تمام آموزش هاي مهارت شغلي به صورت رايگان در اين مراکز انجام مي شود شايسته است کليه جوانان جوياي کار در اين کلاسها شرکت کنند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها