برگزاري جشن هفته ملي مهارت به همت آموزشگاههاي آزاد استان

برگزاري جشن هفته ملي مهارت به همت آموزشگاههاي آزاد استان

برگزاری جشن هفته ملی مهارت به همت آموزشگاههای آزاد استان

کد خبر: 1363 تاریخ انتشار: 1395/05/06 11:45:03
نمایش: 1377
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جشني به مناسبت هفته ملي مهارت با همت آموزشگاههاي آزاد استان در مجتمع لاله با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي، معاون سياسي امنيتي استاندار، نماينده مردم شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي و مجمع اصناف آموزشگاههاي آزاد به همراه خانواده هايشان برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين خصوص گفت: آموزشهاي خصوصي يکي از بنيادي ترين آموزشهاي فني و حرفه اي است که بر پايه علوم و تخصص و تکنولوژي روز در حال اجراست.
وي گفت: بهتر است که زندگي جوانان و نوجوانان خود را از ابتداي نوجواني با مهارت آموزي عجين کنيم و از امکانات و تجهيزات موجود در مراکز آموزش فني و حرفه اي جهت تربيت همراه با دانش، بينش و مهارت استفاده کنيم.
تقي پور اشاره کرد که کليه آموزشهاي فني و حرفه اي بر پايه نيازسنجي و تقاضا محوري است و اگر در سالهاي گذشته آموزشها به صورت عرضه محور  ارائه مي شد و متقاضي بايد به اجبار از بين ليست حرفه ها يک حرفه را انتخاب مي کرد، در حال حاضر و در برنامه هاي آتي آموزشها به صورت تقاضا محور و براساس خواسته کارآموز تشکيل مي گردد.
مرادي معاون سياسي امنيتي استاندار نيز در اين جشن گفت: اشتغال، ازدواج و مسکن سه نياز اساسي جوانان امروزه در کشور ايران است و براي برطرف کردن موانع و مشکلات جوانان براي رسيدن به اين نيازها بايد به يک توسعه پايدار دست پيدا کنيم و اين مقوله به دست نمي آيد مگر با سه مورد سلامت، آموزش و مشارکت که دولت جمهوري اسلامي ايران بر اين سه مقوله بايد بسيار تأکيد داشته باشد. 
مرادي گفت: فني و حرفه اي در زمينه آموزش مهارت و مهارت آموزي مي تواند بسيار کارآمد و مؤثر اقدام نمايد. 
نوريان نماينده مردم شهر شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه جشن در راستاي هفته ملي مهارت گفت: استان چهارمحال و بختياري در طي ساليان متمادي بر سر اين که آيا اين استان صنعتي است يا کشاورزي بحث و گفتگوهاي بسياري داشته است ولي اين استان در زمينه توريسم و گردشگري جاي فعاليت زيادي دارد و با توجه به طبيعت زيبا و صنايع دستي و گردشگري بايد بر روي اين گونه آموزشها صحه گذاشته شود.
در پايان جشن جوايزي به برخي از همکاران تقديم گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها