ديدار مدير کل ، کارکنان و مسئولين آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي با استاندار چهارمحال و بختياري بمناسبت هفته مهارت

کد خبر: 1364 تاریخ انتشار: 1395/05/06
نمایش: 910
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بختياري ، بمناسبت هفته مهارت مدير کل  و کارکنان  آموزش فني و حرفه اي و مسئولين آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي استان با استاندار ديدار نمودند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدارضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته به تبيين عملکرد و تشريح برنامه هاي آتي اين اداره کل پرداخت و ضمن اشاره به نقش موثر آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه ا ي در ارائه مهارت به متقاضيان ، خواستار تعامل بيش از پيش دستگاهها ، با فعالان اين حوزه شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي در ادامه ضمن ارائه برنامه هاي اين اداره کل در هفته مهارت ، به تشريح طرحهاي شاخص اين اداره کل در زمينه توسعه مهارت در استان پرداخت.
وي در ادامه با اشاره به افتتاح سه مرکز سنجش الکترونيکي در استان ، از ارتقا سطح بهره وري آزمونها و حداکثر شدن دقت ، صحت و سرعت آزمونها از طريق اين مراکز خبر داد و افزود طرحهاي نيازسنجي ، توانمند سازي مهارتي دانشجويان ، توانمند سازي روستائيان و زنان و اقشار آسيب پذير نيز در قالب برنامه ريزي صورت گرفته در حال اجراست.
در ادامه سليماني استاندار چهارمحال و بختياري ضمن گراميداشت هفته مهارت ، مجموعه آموزش فني و حرفه اي را مجموعه اي پويا و فعال در حوزه اشتغال دانست و افزود اداره کل آموزش فني و حرفه اي در حوزه کاري خود حضوري موثر در استان دارد و اميد است با سياستگذاري هاي صورت گرفته ، اين اداره کل بتواند گامهاي موثري در حوزه مهارت آموزي در استان بردارد.
وي افزود حمايت از بخش خصوصي و واگذاري امور به آموزشگاههاي آزاد رويکردي موثر و تاثير گذار در جهت توسعه مهارت آموزي است که با پرداختن موثر به آن ميتوان با توان بيشتر ، به آموزش منابع انساني استان پرداخت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها