تشکيل شوراي آموزشي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

تشکيل شوراي آموزشي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

تشکیل شورای آموزشی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1375 تاریخ انتشار: 1395/05/12
نمایش: 1406
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جلسه شوراي آموزشي اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکيل گرديد.
در اين جلسه در ابتدا معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي ضمن خير مقدم به مدير کل و کليه حاضرين عملکرد 4 ماهه اي از اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي استان ارائه نمود و اضافه کرد بهتر است قالب آموزشها به صورت بسته آموزشي به متقاضيان ارائه گردد. به اين ترتيب که اگر کسي براي آموزش به مراکز مراجعه نمود به جاي آموزش يک حرفه خاص بسته آموزشي شامل موارد آموزش مديريتي، آموزش بازاريابي و آموزشهاي مهارتي ارائه گردد تا پايداري بيشتري در خصوص فن و حرفه آموزي در سطح کشور داشته باشيم.
در ادامه رئيس آموزش، پژوهش و برنامه ريزي گفت: به حمدالله تعهدات آموزشي استان در حال پيگيري است و روندي به روز را طي مي کند و ضمن انجام تعهدات در حال بازديد و بازرسي از آموزشهاي مراکز آموزشي استان موارد و اشکالات در حال اصلاح شدن است و جلساتي را جهت مربيان جديدالاستخدام و رؤساي مراکز تشکيل خواهند داد.
ديگر کارشناسان اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي و همچنين رئيس حراست اداره کل آموزش فني و حرفه اي نيز با ارائه عملکرد و بيان بعضي از موارد  و  مشکلات در زمينه هاي آموزشي و کاري اين جلسه را ادامه دادند.
سپس تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي گفت:  آموزش در سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان قلب تپنده اي است که شامل دو سياست کلي و جزئي مي باشد. سياستهاي جزئي توسط همکاران اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي کنترل مي شود و سياستهاي کلي را از طريق سازمان ابلاغ و مديران کل اجرا مي کنند. وي درادامه گفت: در بحث تفاهمنامه ها و استاندارد نويسي ها کار به  نحو احسن در حال جريان است و آموزشهاي ما مي تواند در حوزه اشتغال تأثيرگذار باشد و با توجه به سياستها و برنامه هاي جديد اقدامات به روزي در حال جريان است از قبيل: اقتصاد مقاومتي، توانمندسازي روستائيان، تقسيم کار در حوزه آموزش، پيگيري تفاهمنامه هاي سازمان (گاز و معدن)، بحث پيگيري کميته هاي آموزش، پيگيري جلسات با رؤسا، پيگيري مرکز تخصصي گياهان داروئي و همچنين پيگيري ها و بازرسي و بازديد از مراکز آموزشي.


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها