برگزاري کارگاه مشاوره و راهنمايي شغلي ويژه کارآموزان کارگاه PLC مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

برگزاري کارگاه مشاوره و راهنمايي شغلي ويژه کارآموزان کارگاه PLC مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

برگزاری کارگاه مشاوره و راهنمایی شغلی ویژه کارآموزان کارگاه PLC مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد

کد خبر: 1383 تاریخ انتشار: 1395/05/28
نمایش: 1388
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، کارگاه مشاوره ويژه کارآموزان رشته PLC درجه يک در اين کارگاه در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد توسط کارشناس مشاوره و هدايت شغلي مرکز برگزار گرديد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: اين رشته از رشته هاي زير مجموعه برق و در حوزه رشته هاي  آموزشي صنعتي مي باشد.
وي افزود : اين رشته کنترلي همواره از رشته هاي پرطرفدار در ميان کارآموزان و کارجويان علاقه مند به رشته هاي برق و اتوماسيون صنعتي بوده است.
وي استقبال کارآموزان از اين رشته و آموزش هاي مهارتي ارائه شده همراه با آن را بسيار خوب ارزيابي کرد وعلت آن را در هم راستايي با نياز صنعت برق در سطح استان و کشور دانست.
وي نقش مشاوره صحيح در ابتداي اين قبيل دوره هاي مهارتي را بسيار موثر بيان کرد و گفت: غالب مهارت آموختگان در پايان دوره در صورت تمايل مي توانند درموقعيت هاي شغلي مربوط به اين رشته به کار مشغول شوند.
وي اذعان داشت: کارجويان اين رشته در صورتي مي توانند در اين زمينه موفق باشند که با نهايت علاقه مندي خود به فراگيري و تکميل آموزش هاي عملي خود در زمينه برق در بازار کاربه اشتغال  بپردازند.
وي با تشکر از نقش آفريني کارشناس مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، ارائه راهنمايي در آغاز دوره، پايان دوره و حين دوره را به صورت فردي و گروهي از فعاليت هاي شاخص واحد مشاوره اين مرکز بيان نمود.
وي در انتها از کارجويان و متقاضيان يافتن فرصت هاي شغلي بهتر تقاضا کرد با فراگيري آموزش هاي فني و حرفه اي در اين مرکز و تکميل مهارت هاي عملي خود در مراکز آموزش فني و حرفه اي بتوانند زمينه رشد و بالندگي خود و جامعه را فراهم کنند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها