ديدار مديران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در استان با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد

ديدار مديران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در استان با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد

دیدار مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد

کد خبر: 1390 تاریخ انتشار: 1395/06/06
نمایش: 1312
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي به همراه مديران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در ديداري با نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه استان به تبيين برنامه هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان پرداخت.
تقي پور در اين ديدار که بمناسبت هفته دولت و در روز کارمند برگزار گرديد ، گزارشي از عملکرد 5 ماهه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و همچنين برنامه هاي آتي و در پيش رو ارائه کرد. وي گفت: با رهنمودهاي نماينده محترم ولي فقيه ، آموزشهاي مهارتي در اقصي نقاط استان توسعه يافته و گامهاي موثري در راستاي توسعه استغال برداشته شده است.
نماينده محترم ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام‌والمسلمين نکونام نيز در اين ديدار با اشاره به فعاليتهاي صورت گرفته ، خواستار تعامل مسئولين و مديران در جهت توسعه عدالت و خدمت رساني به عموم مردم شد و ضمن تبريک هفته دولت به دولتمردان ، افزود ارزيابي کننده نهايي کارها مردم هستند و وقتي جامعه از فعاليتهاي صورت گرفته احساس رضايت کنند ، نشاندهنده اينست که متولي آن حوزه کارش را بدرستي انجام ميدهد.
گفتني است در اين ديدار جزايري مدير کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي نيز گزارشي از غعاليتهاي صورت گرفته توسط وزارت تعاون در استان ارائه نمود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها