شرکت مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در مراسم بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر

شرکت مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در مراسم بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر

شرکت مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر

کد خبر: 1393 تاریخ انتشار: 1395/06/09
نمایش: 1257
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در مراسم بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر شرکت کرد.

تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي هدف از شرکت در اين مراسم را بزرگداشت و به پا داشت ياد شهيدان دولت اين مرز و بوم دانست. 
گفتني است در اين همايش رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري نيز حضور داشت. حجت‌الاسلام والمسلمين سيد رضا اکرمي با اشاره به جايگاه والاي قرآن کريم گفت:  قرآن آئينه تک تک حوادث دنياست، ريشه بسياري از حوادثي که در تاريخ رخ داده و يا رخ خواهد داد در آن آمده است.
وي افزود: منافقين کوردل بخاطر مقام حاضر شدند هر کاري بکنند چون اخلاص، اخلاق نداشتند و به همين علت امثال شهيدان رجايي و باهنر را به شهادت رساندند.
حجت‌الاسلام والمسلمين اکرمي در بخش بعدي سخنانش شهيدان رجايي و باهنر را مصداق خدمتگزاران واقعي انقلاب‌اسلامي دانست و تصريح کرد: اين دو شهيد بزرگوار، در مقابل خواسته‌هاي نابجا و ناحق منافقين تسليم نشدند و همين علت، علت شهادتشان بود.
سخنران مراسم بزرگداشت هشتم شهريور شهرکرد هفته دولت  را فرصت مناسبي براي بررسي و ارزيابي کارنامه سي و هشت ساله خدمتگزاران مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: بايد خودمان، خودمان را نقد و محاسبه و ارزيابي کنيم که در طول مدت فعاليت خود چه خدمت‌هايي کرده‌ايم و اين مهم استکه بفهميم اگر جايي خطايي کرده‌ايم جبران کنيم.
اکرمي در بخش پاياني سخنانش به فرموده مقام معظم رهبري، ما در هفته دولت مي‌توانيم يک کارنامه بلند از کارهاي انجام شده ارائه دهيم و در نظر داشته‌باشيم که يک ليست بلند از کارهاي انجام نشده نيز داريم و بايد در نظر داشته باشيم که جمهوري اسلامي ايران علي‌رغم همه مشکلات، کارنامه پرافتخاري نيز دارد
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري تصريح کرد: بايد وحدت داشته‌باشيم، معيار و محور را رهبري و قانون قرار دهيم، تجربه نشان داده هروقت با هم حرکت کنيم موفق خواهيم بود.
حجت‌الاسلام و المسلمين اکرمي افزود:در مذاکرات قدرت منطق ايران بر منطق قدرت 1+5 غالب شد و در مسئله برجام ما تابع رهبري هستيم که فرمودند ما برجام را نقض نمي کنيم ولي اگر شما پاره کرديد و طرف مقابل بد عهدي کرد،  ما آن آتش مي زنيم.
وي اظهار کرد: ملاک و معيار شناسايي افراد اعتقاد به انقلاب‌اسلامي، جمهوري‌اسلامي، قانون اساسي، ولايت فقيه و مردم است و اين پنج مورد مهم‌ترين شاخصه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها