بازديد کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از کارگاه پرورش قارچ مهارت آموختگان کارآفرين اين مرکزبه مناسبت هفته دولت

بازديد کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از کارگاه پرورش قارچ مهارت آموختگان کارآفرين اين مرکزبه مناسبت هفته دولت

بازدید کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد از کارگاه پرورش قارچ مهارت آموختگان کارآفرین این مرکزبه مناسبت هفته دولت

کد خبر: 1395 تاریخ انتشار: 1395/06/10 09:29:59
نمایش: 1769
اخبار
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز شماره يک شهرکرد، در هفته جاري که در تقويم رسمي به نام هفته دولت نلامگذاري شده است، جمعي از کارآموزان کارگاه پرورش قارچ مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد به همراه معاونت مرکز و مربي خود از کارگاه پرورش قارچ کارآموزان مهارت ديده اين مرکز در شمس آباد بازديد کردند.
حميدرضا بهراميان معاونت مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ضمن تبريک هفته دولت و ارج نهادن به مقام شامخ شهداي گرانقدر دولت، شهيدان رجايي و باهنر در اين خصوص گفت: يکي از مشاغل جديدي که به تازگي مورد استقبال مردم قرار گرفته، پرورش و توليد قارچ مي باشد که درآمد زايي و شرايط پرورش اين محصول باعث شده تا استقبال خوبي از آن در شهرهاي مختلف استان ما صورت گيرد.
وي افزود: راه اندازي اين کارگاه که نمونه بارزي از يک کارآفريني با آموزش هاي زودبازده مهارتي مي باشد در روستاي شمس آباد داير گرديده است.
وي اضافه کرد: اين کارگاه  با مديريت خانم طاهري، از کارآموزان خلاق دوره ي پرورش قارچ هاي صدفي  و خوراکي اداور گذشته اين مرکز برپا شده است.
پروانه محقق مربي اين دوره با بيان اين نکته که همواره تجربه ي اول راه اندازي اين قبيل  کارگاه ها با مشقت و هزينه هاي بسياري همراه مي باشد ، اذعان کرد با مشورت هاي صورت گرفته و دقت و حساسيتي که در راه اندازي اين کارگاه انجام شده است اميدواريم که در برداشت محصول نهايي نتيجه ي اين زحمات مشاهده شود.
وي ضمن تشکر از کليه زحمات صورت گرفته  در تاسيس اين کارگاه کشاورزي، هدف از احداث اين کارگاه را کارآفريني و توليد بازار محور متناسب با نيازهاي جامعه بيان کرد و خواستار حمايت هاي بيشتر سازمان ها و دستگاه هاي ذيربط از اين قبيل کارگاه هاي خود اشتغالي شد.
در ادامه کارآموزان  ضمن تشکر از اين کارآفرين به جهت ايجاد فرصت بازديد از کارگاه خود، به مشاهده مراحل مختلف کشت و پرورش اين محصول پرداختند و نکات ارزنده اي جهت راه اندازي کارگاه هاي کارآفريني دريافت نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها