آغاز ثبت نام اينترنتي چهارمين آزمون متقاضيان صنعت ساختمان، بخش هاي صنايع دستي، فرش و... در سال 1395

آغاز ثبت نام اينترنتي چهارمين آزمون متقاضيان صنعت ساختمان، بخش هاي صنايع دستي، فرش و... در سال 1395

آغاز ثبت نام اينترنتي چهارمين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... در سال 1395

کد خبر: 1396 تاریخ انتشار: 1395/06/10 10:05:47
نمایش: 429
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان،  چهارمين آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1395 در تاريخ 25شهريورماه سال جاري برگزار مي شود.
اين گزارش درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) مي افزايد: داوطلبان از تاريخ 95/6/6 تا 95/6/14 با مراجعه به سايت http://advari.irantvto.ir  پس از خريد كارت اعتباري مي توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.
بنابراين گزارش، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاريخ 95/6/22 تا 95/6/24 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و يا با درج مشخصات فردي، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.
اين گزارش افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوي ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي بايد به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها