بازديد مدير کل دفتر بهسازي و نظارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 1399 تاریخ انتشار: 1395/06/21
نمایش: 1248
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير كل دفتر بهسازي و نظارت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور که بعنوان سخنران در همايش توسعه فولاد زاگرس با رويکرد آموزش حضور داشت ،  در حاشيه اين همايش از مركز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد بازديد نمود.
بنابر اين گزارش عليرضا طاهرپور شلماني به همراه محمود تقي پور، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ازکارگاههاي تراشکاري، CNC ، برق صنعتي و اتومکانيک مرکز بازديد کردند و در جريان فعاليتهاي صورت گرفته در اين مرکز قرار گرفتند .
در اين بازديد مدير کل دفتر بهسازي و نظارت آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، مهمترين هدف آموزش هاي فني و حرفه اي را ارتقاي جايگاه اجتماعي جوانان کشور و حمايت از آنها در برابر  آسيب هاي اجتماعي ناشي از بيکاري دانست.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد نيز ضمن خوش آمدگويي و بيان مختصري از تاريخچه اين مرکز به تشريح وضعيت کنوني آن پرداخت و گفت: اين مرکز در حال حاضر با برگزاري 110 دوره آموزشي  در مراکز ثابت، ديگر شهرها و روستاهاي شهرستان شهرکرد، مراکز تاديبي تربيتي، ندامتگاهها، پادگانها، مراکز صنعتي و جوار دانشگاه و صنوف به ارائه خدمات آموزشي مي پردازد.
وي همچنين اضافه کرد: اين مرکز با بهره گيري از 35 مربي اعم از رسمي، پيماني و حق التدريس و برخورداري از تنوع 4 رشته مختلف در هر کارگاه، در بالغ بر 70 رشته مهارتي عملکرد آموزشي مطلوبي ارائه مي دهد.
وهابي اذعان کرد: تلاش ما براين است که با تجهيز نمودن کارگاههاي جديدالتاسيس هم راستا با توسعه اشتغال استان و نياز جامعه گام برداريم .
وي در همين راستا از راه اندازي 10 رشته جديد آموزشي در اين مرکز در سال اخير خبر داد.
طاهرپور در اين بازديد ضمن تشکر از زحمات ارزشمند مربيان و کارکنان اين مرکز آموزشي با پرسش و پاسخ از مربيان و کارآموزان دوره هاي مورد بازديد از جزئيات برگزاري دوره هاي آموزشي مطلع گرديد.
وي در پايان ضمن ابراز خرسندي از روند بازديد انجام شده براي کليه کارکنان مرکز آرزوي موفقيت و پيشرفت در روند خدمت رساني به مردم نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها