مدير کل دفتر بهسازي و نظارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور همايش توانمندي هاي فولاد استان چهارمحال و بختياري:از برنامه هاي متنوع سازمان جهت توسعه صنعت خبر داد.

کد خبر: 1400 تاریخ انتشار: 1395/06/21
نمایش: 592
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل دفتر بهسازي و نظارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور همايش توسعه فولاد استان چهارمحال و بختياري که در فرهنگسراي شهرکرد برگزار شد برنقش آموزش هاي مهارتي در تسريع توسعه تاکيد نمود.
دراين همايش که با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، معاون امور عمراني استاندار، مديرکل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از مديران کل ، شهرداران، معاونان و کارشناسان فني دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري برگزار شد، دکتر طاهر پور با اشاره به آموزش بعنوان يکي از زيرساختهاي توسعه ، از طرحهاي متنوع سازمان آموزش فني و حرفه در راستاي آموزش و ارتقا مهارت شاغلين و متقاضيان اشتغال در حوزه صنعت خبر داد.
دکتر طاهر پور منابع انساني را از اساسي ترين زيرساختهاي صنعت دانست و افزود تداوم اشتغال شاغلين نيز از الويتهاي کار سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مي باشد.
گفتني است در اين همايش که با هدف تبيين راهکار هاي توسعه صنعت فولاد استان برگزار گرديد ، مدير کل دفتر بهسازي و نظارت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور بعنوان سخنران حضور داشت .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها