پيام معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس

پيام معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس

پیام معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

کد خبر: 1409 تاریخ انتشار: 1395/06/31 08:11:28
نمایش: 1228
اخبار
پيام معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس
به نام خداوند مهربان
سلام و درود بي پايان خداوند متعال بر شهيدان گلگون کفن انقلاب اسلامي وهشت سال دفاع مقدس و رضوان و رحمت بي پايان الهي بر مقتداو رهبر شهيدان ، حضرت امام خميني (ره).
حماسه هشت سال دفاع مقدس به عنوان وديعه اي الهي و سرمايه ارزشمند اجتماعي ملت شريف ايران ، همچنان پس ازگذشت  سالهاي متمادي ازتهاجم ناجوانمردانه رژيم بعثي عراق ، در قله افتخارات تاريخي اين مرز و بوم مي درخشد و همگان را در داخل و خارج از مرزها به تحسين وا مي دارد و سي و يکم شهريور ماه همه ساله ياد آور آغاز دوره اي شکوهمند از اين حماسه ايثار، مقاومت و فداکاري دربرابر هجوم کينه توزانه دشمن تا به دندان مسلح مي باشد. ودر اين رهگذر، الطاف خفيه و جليه خداوند در رهبري داهيانه رهبرکبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) ، وحدت بي نظير ملت و فداکاري مثال زدني فرزندان شجاع آن تجلي يافت ، بگونه اي که دشمن در برخورد با سد خلل ناپذير امت ، قدرت متکي به ذات اقدس احديت را باور نموده و دريافت از آنچه دسيسه نمود هيچ طرفي نبسته است.
ياد آن روزگاران که دوستداران وصل معشوق ، عاشقانه به ديدارش ميشتافتند ياد باد. با نکوداشت ياد امام بزرگوار (ره) وايثارگري دلاورمردان و شيرزنان ، از حضرت حق بهشت جاودان براي شهيدان ، شفاي عاجل جانبازان ، جزاي خير رزمندگان و آزادگان و صبر و اجر را براي خانواده هاي معزز ايشان مسئلت دارد. اميد آنکه عطرخوش نفس شهادت ، همواره روح جامعه اسلامي را زنده داشته و از برکت آن ، بالندگي و پيشرفت و بهروزي سرزمين سرافرازمان ، ايران را شاهد باشيم . برادرشما:  محمد امين سازگارنژاد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها