ديدار نماينده شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

ديدار نماينده شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

دیدار نماینده شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1413 تاریخ انتشار: 1395/06/31
نمایش: 1486
اخبار
 روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، از نشست محمد خالدي نماينده مردم شهرستان لردگان و عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي و مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري خبر داد.
در اين نشست که در محل اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد تقي پور با ارائه عملکردي از فعاليتهاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  گفت: در اين زمان ميزان توانمندي و مهارت مي تواند در رفع مشکلات و دستيابي به اهداف مردم بسيار مؤثر باشد و فقط درس و مدرک تحصيلي نمي تواند خوشبختي جوانان را تضمين نمايد.
وي  افزود: در حال حاضر مهارت و تخصص در جامعه روبه رشد و صنعتي حرف اول را مي زند و بايد بسيار بر روي مهارت آموزش تأکيد گردد که از ابتداي سال جاري برنامه هاي سازماني حول اين محور مي چرخد.
محمد خالدي نماينده مردم شهرستان لردگان افزود: بايد نگاه ويژه اي به آموزش فني و حرفه اي داشته باشيم و افراد بايد تکنولوژي ها و آموزشهاي فني و حرفه اي را خوب بشناسند و افزود:  ليستي از استانداردها و فهرست حرفه هاي آموزشي را در دسترس مردم قرار دهيم تا آنها را بشناسند و با شناخت بيشتري در خصوص ثبت نام اقدام کنند همچنين گفت: توسعه مشاغل  کم هزينه در حوزه هايي مانند گردشگري و صنايع خانگي بايد بيشتر در آموزشهاي فني و حرفه اي مد نظر قرار گيرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها