​​برگزاري دوره راه اندازي موتور هاي القايي با کنترل دور Siemens براي اولين بار در کشور در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

​​برگزاري دوره راه اندازي موتور هاي القايي با کنترل دور Siemens براي اولين بار در کشور در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

​​برگزاری دوره راه اندازی موتور های القایی با کنترل دور Siemens برای اولین بار در کشور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد

کد خبر: 1429 تاریخ انتشار: 1395/07/22 10:38:59
نمایش: 1271
اخبار
به گزارش روابط عمومي  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد دوره آموزشي راه اندازي موتور هاي القايي با کنترل دور Siemens براي اولين بار در کشور در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد برگزار مي گردد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت : اين دوره از شايستگي هاي حوزه برق مي باشد كه كارهايي از قبيل كار با سخت افزار و سيم بندي درايو، پارامتردهي، كار با مدهاي كنترلي ، عيب يابي آلارم ها و پيغام هاي مربوطه، کار با لوازم جانبي  و شبکه کردن درايوهاي Siemens ، کاربرد نرم افزار Drive Monitor، راه اندازي موتورها و اينورترهاي Siemens را شامل مي شود .
وي بيان داشت: اين رشته در کارگاه اتوماسيون و ابزار دقيق اين مرکز در حال برگزاري مي باشد.
وي اضافه کرد تدوين سرفصل هاي آموزشي اين رشته براي اولين بار در کشور در اين مرکز  آموزشي صورت گرفت که مربي اين مرکز به تدوين اين استاندارد آموزشي مطابق قوانين سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور پرداخت.
وهابي اين رشته را با استاندارد مونتاژکار ونصاب تابلوهاي برق وکارور PLC درجه 1 و2 در ارتباط دانست و عنوان کرد اين رشته مي تواند جايگزين مناسبي براي تابلوهاي کنتاکتوري باشد.
وي استقبال دانشجويان و فارغ التحصيلان مهندسي برق از اين رشته را بسيار خوب ارزيابي کرد و اين مسئله را حاکي از تطابق نياز بازار کار و صنعت با  اين رشته مهارتي بيان کرد.
وي فلسفه آموزش اين رشته را به منظور كنترل دور موتورهاي القايي و سروو موتورها با توان هاي نامي متفاوت بر حسب نوع موتور معرفي کرد که جايگزين مدارات برق صنعتي  در حوزه برق صنعتي شده است.
وي طول تقريبي اين دوره آموزشي اين رشته را 50 ساعت بيان کرد که شامل 20 ساعت آموزش نظري و 30 ساعت آموزش عملي مي باشد و از کليه متقاضيان جهت شرکت در اين دوره دعوت نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها