برگزاري اردوي آمادگي شرکت کنندگان استان چهارمحال و بختياري درهفدهمين المپياد ملي مهارت

کد خبر: 1430 تاریخ انتشار: 1395/07/25
نمایش: 1221
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، اردوي آمادگي شرکت کنندگان در المپياد ملي مهارت با شرکت 10 نفر در مراکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و بروجن و صنايع و صنوف در حال برگزاري است.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در بازديد از روند اجراي اين اردو از اعزام از برگزيدگان مرحله استاني به المپياد ملي مهارت خبر داد.
وي با اشاره به شرکت 59 نفر در مرحله استاني اين مسابقات  ، از پذيرفته شدن 10 نفر جهت اعزام به مسابقات کشوري خبر داد و افزود منتخبين استاني در رشته هاي آجر چيني ، تراش CNC ، خياطي (فناوري مد)، طراحي فضاي سبز ، طراحي و توسعه وب ، فناوري اتومبيل ، فناوري اطلاعات (مديريت سيستم هاي تحت شبکه) ، فناوري اطلاعات (راهکارهاي نرم افزاري براي تجارت) و نقاشي خودرو به مسابقات کشوري اعزام مي شوند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان افزود  در حال حاضر اين اردو با حضور 10 نفر ( 8 مرد و 2 زن ) ودر 9 رشته در حال برگزاري است و تا 26 مهر ماه ادامه مي يابد و شرکت کنندگان پس از اتمام اردو جهت حضور در المپياد کشوري که از 2 آبانماه دراستانهاي تهران و کرج برگزار مي گردد ، اعزام مي گردند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها