نشست مدير کل و معاون دفتر مرکزي حراست سازمان با کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

نشست مدير کل و معاون دفتر مرکزي حراست سازمان با کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

نشست مدير کل و معاون دفتر مرکزی حراست سازمان با کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 1450 تاریخ انتشار: 1395/08/20
نمایش: 1273
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، نشست مدير کل و معاون دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور  با مدير کل و کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.
در اين نشست تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  گزارشي از عملکرد 7 ماهه اين اداره کل ارائه نمود و در ادامه به تبيين برنامه هاي آموزشي و طرحهاي اجرايي استان در حوزه آموزشهاي مهارتي پرداخت.
مهني مدير کل دفتر مرکزي حراست سازمان نيز ضمن تقدير و تشکر از همکاران و مدير کل استان تلاش همه جانبه همکاران را در جهت برقراري امنيت و هدفمند سازي رسالت سازمان خواستار شد. وي توسعه و هدفمندي آموزشهاي مهارتي را از دغدغه هاي اساسي مسئولين سازمان دانست و با اشاره به اهميت ويژه سنجش و ارزيابي مهارت در سازمان ، مواردي را در خصوص صدور گواهينامه ها و ايجاد مرکز صدور گواهينامه در ستاد عنوان نمود.
مدير کل دفترحراست سازمان همچنين خواستار تعامل و همکاري همه جانبه پرسنل و نيروهاي سازمان در جهت نيل به اهداف آموزشي سازمان شد و افزود سازمان آموزش فني و حرفه اي از دستگاههايي که با کمترين هزينه و سرمايه گذاري مي تواند گامهاي استواري را در جهت توسعه اشتغال بردارد.
مهني در ادامه با اشاره به لزوم تعامل با ساير دستگاهها افزود از توان دستگاههاي مختلف کمک بگيريم و به توسعه همه جانبه سازمان کمک کنيم.
وي افزود عزم دولت در مبارزه با فساد راسخ است و رياست سازمان نيز توجه ويژه به اين امر دارد و واحدهاي ارزيابي و عملکرد و حراست جهت شناسايي فساد در ادارات عزم خود را جزم کرده اند و برنامه ريزي هاي جامعي در اين خصوص صورت گرفته است.
وي در پايان خطاب به همکاران گفت: وظيفه بنده و حراست استانهاست که در مقابل مديران دلسوز و تلاشگر و همچنين نيروهاي پاک و خدوم سازمان که جانانه در جهت رسالت و ماموريتهاي سازماني و حفظ ارزشهاي والاي انقلاب اسلامي تلاش مي کنند مراقبت و صيانت کنيم و در مقابل افرادي که نيات سوء و يا پاک دست نيستند و همچنين ضد ارزشهاي انقلابي است به شدت و محکم برخورد کنيم. در اين راستا تک تک شما عزيزان مسئوليت داريد به عنوان مديران و کارکنان سازمان هميار و کمک حراست باشيد چرا که حراست امين شماست و وظيفه پاسداري از ارزشها و تلاشهاي شما را دارد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها