ديدار مدير کل دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با استاندار استان چهارمحال و بختياري

ديدار مدير کل دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با استاندار استان چهارمحال و بختياري

ديدار مدير کل دفتر مرکزی حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با استاندار استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 1452 تاریخ انتشار: 1395/08/20
نمایش: 1612
اخبار
 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، ديدار صميمانه مدير کل دفتر حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با استاندار چهارمحال و بختياري انجام شد.
در اين ديدار سليماني استاندار چهارمحال و بختياري ضمن خير مقدم به مدير کل دفتر حراست سازمان ،  توسعه طرحهاي توليدي و  اشتغال کارآمد منابع انساني  را از رويکردهاي اساسي مسئولين نظام دانست. دانست و افزود انجام اين توسعه در وهله اول در روستاها ، گامي موثر در جهت کاهش مهاجرت و ايجاد اشتغال مولد در مناطق کمتر توسعه يافته مي باشد.
وي نقش سازمان فني و حرفه اي را در ايجاد اشتغال موثر و کار آمد دانست و افزود در همين راستا طرحي جهت توسعه مهارتي و اشتغال مولد در روستا ها تدوين و با محوريت استانداري اجرايي ميگردد.
وي افزود اين طرح با هدف توسعه کارآفريني و در راستاي تفاهم نامه سه جانبه استانداري ، اداره کل آموزش فني و حرفه اي و صندوق کارآفريني اميد تدوين شده است.
سليماني گفت: در اجراي اين طرح بايد الگوسازي و برند سازي استعداد هاي منطقه اي مثل نمدمالي، چوغابافي و .... را که جزء اصالت فرهنگي و صنايع دستي استان مي باشد ،بايد مورد توجه قرار گيرد. وي تأکيد کرد طبق  اين طرح در سال 96 بايد  15 روستاي استان فاقد بيکار باشند.
مهني مدير کل حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اين جلسه گفت: اطلاع رساني مناسب، ارتقاء و همکاري بين دستگاهي به همراه وحدت و همراهي مناسب بين همکاران مي تواند سازمان آموزش فني و حرفه اي را در انجام رسالت خود ياري و کمک نمايد.
وي گفت: از تکاليف سازمان آموزش فني و حرفه اي ارائه آموزشهايي روستايي و عشايري است که در قالب استانداردهاي مدون طراحي و اجرا مي گردد.
وي در ادامه با اشاره به توجه ويژه مسئولين اين استان به آموزش در راستاي اشتغال ، اظهار اميدواري کرد با ارائه آموزشهاي در راستاي نياز بازار ، گامهاي موثري در راستاي توسعه استان چهارمحال و بختياري برداشته شود.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز در اين خصوص گفت: نگاه ويژه مسئولين استاني به آموزش هاي فني و حرفه اي و دغدغه هاي مسئولين سازماني در راستاي اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي به خصوص در مناطق کمتر توسعه يافته، مجموعه آموزش فني و حرفه استان را برآن داشت که برنامه ريزي هاي ويژه اي در اين خصوص انجام دهند . وي افزود: در 7 ماهه اول سال جاري9741 نفر ، آموزش هاي مهارتي را در بخش روستايي فرا گرفته اند.
تقي پور افزود با اجراي نيازسنجي آموزشي و افزايش اثربخشي آموزشها اميد است سازمان به اهداف از پيش تعيين شده در جهت توسعه اشتغال در جامعه برسد.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها