بازديد مدير کل و معاون دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي از مراکز آموزشي استان چهارمحال و بختياري

بازديد مدير کل و معاون دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي از مراکز آموزشي استان چهارمحال و بختياري

بازدید مدیر کل و معاون دفتر مرکزی حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای از مراکز آموزشی استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1455 تاریخ انتشار: 1395/08/20
نمایش: 1348
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مدير کل و معاون دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در سفر خود به اين استان از مراکز آموزشي شهرستان شهرکرد بازديد به عمل آوردند.
مهني مدير کل دفتر مرکزي حراست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اين بازديد از کليه کارگاههاي فعال مرکز شهرستان شهرکرد بازديد به عمل آورد و با مربيان و رئيس مرکز شهرکرد و کارآموزان به صورت صميمانه صحبت و گفتگو نمود.
مهني در اين بازديد گفت: کليه کارگاههاي آموزشي ما در سطح کشور داراي تجهيزات و ابزارهاي بسيار پيشرفته و مواد مصرفي فراوان هستند که براي استفاده از اين امکانات بايد برنامه ريزي و نيازسنجي دقيقي صورت گيرد.
وي گفت: کليه کارشناسان و معاونين بايد مديران کل را در اين برنامه ريزي ها و نيازسنجي ها ياري کنند و سازمان را در پيشبرد اهداف و رسالت آموزشي هدايت کنند.
در اين ديدار مهني با مربيان و کارآموزان در خصوص مشکلات موجود و کاستي هاي کارگاهها صحبت و از نقطه نظرات آنان استقبال نمود. ضمن اينکه بسياري از تجهيزات موجود را نيز از نزديک بازديد کردند و نوع وسايل مورد استفاده در کارگاهها را مورد بررسي قرار دارند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها