نشست مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با بخشداران و دهياران شهرستان شهرکرد در راستاي اجراي طرح روستاي بدون بيکار

کد خبر: 1471 تاریخ انتشار: 1395/09/09
نمایش: 1237
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نشست معاون فرماندار، بخشدار و دهياران شهرستان شهرکرد با مدير کل ، معاون ، مسئولين اداره آموزش  و رئيس مرکز شهرکرد و مسئولين ذي ربط اين طرح با هدف مشخص نمودن روستاهاي پايلوت طرح روستاي بدون بيکار در محل فرمانداري شهرکرد برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در اين جلسه ضمن تبيين تفاهم نامه سه جانبه در راستاي ايجاد روستاي بدون بيکار ، به برنامه ريزي و فعاليتهاي صورت گرفته توسط اداره کل در اين قالب اشاره نمود و افزود ، سعي مجموعه آموزش فني و حرفه اي بر اين است تا اين طرح را بعنوان نمونه اي موفق جهت اجرا در ساير مناطق اجرا نمايد.
تقي پور در ادامه با اشاره به نقش استانداري و صندوق کارآفريني اميد در اجراي اين طرح ، دهياران روستاهاي پايلوت را از تاثير گذارترين عوامل اجراي اين طرح دانست و افزود اجراي اين طرح نيازمند همکاري فرابخشي و تعامل همه جانبه دستگاههاي ذيربط مي باشد.
وي در ادامه با اشاره به تجربه اجراي طرح نيازسنجي آموزشي با همکاري فرمانداران ، بخشداران و دهياران توسط اين اداره کل ، ابراز اميدواري کرد اين طرح نيز با تعامل همه دستگاههاي ذيربط با کيفيت و کميت مورد انتظار اجرا گردد.
در ادامه معاون و رئيس اداره آموزش و پژوهش و برنامه ريزي توضيحاتي در خصوص مراحل اجراي طرح و فرايند ارائه آموزش به متقاضيان ارائه نمودندو نماينده صندوق کارآفريني اميد نيز شرايط و رويکردهاي  صندوق جهت ارائه تسهيلات را اعلام نمود.
در انتها بخشداران و دهياران سوالات ، نظرات و پيشنهادات خودر را ارائه نمودند و مسئولين ذيربط نيز توضيحاتي در خصوص سوالات مطرح شده به شرکت کنندگان ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها