برگزاري جلسه توجيهي روستاي بدون بيکار در شهرستان فارسان

برگزاري جلسه توجيهي روستاي بدون بيکار در شهرستان فارسان

برگزاری جلسه توجیهی روستای بدون بیکار در شهرستان فارسان

کد خبر: 1474 تاریخ انتشار: 1395/09/11 12:30:25
نمایش: 1378
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از مرکز آموزش فني و حرفه اي شماره 6 فارسان، نشست فرماندار، بخشداران و دهياران شهرستان فارسان با معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره کل و رئيس مرکز فارسان و معاونت صندوق کارآفريني اميد استان و رئيس صندوق شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداري فارسان با هدف توجيح دهياران و مشخص نمودن روستاهاي هدف طرح روستاي بدون بيکار برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه مهندس طاهري فرماندار فارسان ضمن عرض خيرمقدم به حضار مطالبي را در خصوص تفاهم نامه في مابين بيان نموده و از همه حاضرين خواست تا با همکاري و تعامل بيشتر در پيشبرد اهداف اين طرح تلاش کنند.
در ادامه مهندس کوهيان معاونت اداره کل در اين جلسه ضمن تبيين تفاهم نامه سه جانبه در راستاي ايجاد روستاي بدون بيکار، به برنامه ريزي و فعاليتهاي صورت گرفته توسط اداره کل در اين قالب اشاره نمود و افزود، سعي مجموعه آموزش فني و حرفه اي بر اين است تا اين طرح را بعنوان نمونه اي موفق جهت اجرا در ساير مناطق اجرا نمايد. وي همچنين دهياران روستاهاي پايلوت را از تاثير گذارترين عوامل اجراي اين طرح دانست و افزود اجراي اين طرح نيازمند همکاري فرابخشي و تعامل همه جانبه دستگاههاي ذيربط مي باشد.
در ادامه معاونت صندوق کارآفريني اميد استان در خصوص شرايط ارائه تسهيلات ايجادي و حمايتي به متقاضيان مطالب مبسوطي را ارائه نمودند.
در انتها بخشداران و دهياران سوالات، نظرات و پيشنهادات خودر را ارائه نمودند و مسئولين ذيربط نيز توضيحاتي در خصوص سوالات مطرح شده به شرکت کنندگان ارائه نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها