بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار از نمایشگاه دستاوردهای آموزش فني و حرفه اي در شهرستان لردگان

کد خبر: 150 تاریخ انتشار: 1390/11/19
نمایش: 1699
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندارلردگان و جمعی از مسئولین استانی از نمایشگاه مرکز آموزش فنی و حرفه ای لردگان بازدید نمودند.

در این بازدید فتحی رئیس مرکز ضمن بیان عملکرد آموزشهای فنی و حرفه ای در شهرستان لردگان ، افزود  با توجه به اینکه شهرستان لردگان یکی از قطبهای کشاورزی و صنعت استان می باشد. آموزشها نیز با همین رویکرد تدوین گردیده  و همچنین بدلیل وجود چندین دانشگاه در این شهرستان توجه ویژه ای نیز به ارائه آموزشهای نوین در این شهرستان شده است .

وی افزود برخورداری از مهارت منطبق با نیاز بازار کار ضروری ترین عامل کاهش بیکاری در جامعه و بالارفتن نرخ اشتغال هدفمند بخصوص در میان قشر جوان می باشد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و کارکنان مرکزلردگان ، حضور فنی و حرفه ای را در عرصه های مختلف صنعت،خدمات ،کشاورزی  را نشان از تلاش های بی دریغ کارکنان این سازمان در راستای تجهیز آحاد جامعه با دانش فنی روز آمد  و کارآمد دانست .

مسئولین ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردها ی فنی و حرفه ای ،  دوره ها وکارگاههای آموزشی ضمن تأکیدبر  نیاز جوانان به فراگیری مهارت افزود جوانان ماهر ضمن ایجاد اشتغال برای خود و دیگران می توانند کارآفرین نیز باشند و به جای جستجوی کار در محيط اداری ، کار را در بازوان ، فکر و اندیشه و مهارت و تخصص خود جستجو خواهند کرد و به دنبال آن قطعاً معضل بیکاری جوانان در کشور حل خواهد شد .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها