به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با موضوع جمع بندی مستندات شاخص های عمومی و اختصاصی اداره کل تشکیل جلسه داد.
دراین جلسه سعیدی مدیرکل ضمن تاکید بر اصلاح و بروزرسانی فرایندهایی که با عث نارضایتی ارباب رجوع می شوند افزود در ارزیابی های واحدهای مختلف ضمن لحاظ ارزیابی ارباب رجوع، هدف نهایی ارائه خدمت در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت باشد.
امیدی کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل نیزضمن ارائه گزارش و بیان جمع بندی مستندات شاخص های عمومی و اختصاصی اداره کل از واحدها خواست مستندات تکمیلی جهت جمعبندی نهایی و ارسال عملکرد اداره کل در شاخص های عمومی و اختصاصی رابه این واحد ارائه نمایند
در ادامه سایر اعضای کمیته به بیان نقطه نظرات خود پرداختند وموارد ذیل به تصویب کمیته رسید.