تبیین برنامه های سال 1391 موضوع جلسه شورای معاونین در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 166 تاریخ انتشار: 1391/01/16
نمایش: 2356
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، جلسه شورای معاونین با حضور روسای مراکز آموزشی وروسای واحدهای اداره کل با موضوع بررسی عملکرد سال 1390 و برنامه ریزی جهت برنامه های سال 91 در قالب سند راهبردی آموزش فنی و حرفه ای کشورتشکیل جلسه داد.

دراین جلسه سعیدی مدیرکل ضمن تاکید برمنویات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال با عنوان تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ،  برنامه ریزی مدون و کارشناسی شده در ارائه آموزشها خواستار تعامل بیش از پیش کارکنان در جهت ارتقا مهارت در استان گردید.

وی ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای سال 1390 در فنی و حرفه ای استان ، اظهار امیدواری کرد در سال 1391 علاوه بر افزایش کمی آموزشها کیفیت و هدفمندی آموزشها نیز افزایش یابد

درادامه معاونین ، روسای ادارات داخلی و روسای مراکزآموزشی به بیان گزارش فعالیتها پرداختند و ضمن جمعبندی عملکرد سال 1390 ، به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو پرداختند و راهکارهایی نیز جهت پیشبرد امور ارائه گردید.

از دیگر موضوعات جلسه می توان به تعهد سال جاری، اعتبارات ابلاغی ، ثبت نام و آزمونها در سال جاری، تجهیز مراکز و کارگاهها ، بازدید ها و بازرسی آموزشی ، پیگیری امور پروژه های عمرانی ،تکریم ارباب رجوع و... اشاره نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها