برگزاری مراسم توديع و معارفه ذيحساب اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 20 تاریخ انتشار: 1390/03/01
نمایش: 2645
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال بختیاری ، مراسم توديع و معارفه ذيحساب اداره كل آموزش فني و حرفه اي این استان با حضور رئيس سازمان اقتصاد وامور دارايي ، مدیر کل ، وجمعی از مسئولین واحدها در محل اداره كل برگزار شد .
درابتدای اين مراسم سعیدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن بیان کلیاتی از برنامه های سازمان و ایجاد سازمان ملی مهارت و فناوری ، از تلاشها و همکاری آقای بهرام ریاحی ذيحساب قبلي اداره که پس از سالها تلاش به افتخار بازنشستگی نایل شدند قدرداني نمود و وی را از نیروهای با تجربه وکارآمد دانست وافزود : برای ایشان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.
رئيس سازمان اقتصاد و دارائي استان ضمن معرفي ذيحساب جديد اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان خواهان تعامل و تفاهم دو طرفه بين ذيحساب و اداره كل شد و اظهار داشت : ذيحساب نماينده سازمان اقتصاد و دارائي در اداره كل است و آقای کاظمی از نیروهای با تجربه سازمان اقتصاد وامور دارايي برای خدمت در اداره كل آموزش فني و حرفه اي معرفی شده است .
در پايان اين مراسم مدیركل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداء لوح تقدير از فعاليت ها و زحمات ذيحساب قبلي اداره كل قدرداني و تشكر كرد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها