دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری برگزار گردید

کد خبر: 203 تاریخ انتشار: 1391/04/20
نمایش: 1796
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  چهارمحال بختیاری ، در جلسه ای باحضور اعضای ستاد بزرگداشت هفته مهارت برنامه های این ایام مصوب و جهت اجرا ابلاغ گردید .

در ابتدا سعیدی  مدیر کل ضمن تاکید بر اجرای کلیه دستورالعمل ها و برنامه های هفته مهارت و لزوم اطلاع رسانی فعالیتهای سازمان و از کلیه همکاران خواستند تا همکاری لازم را  در اجرای این برنامه ها اعمال  نمایند .

جلسه مسئولین استانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،  استاندار و معاونین ، ائمه جمعه ، فرمانداران ، اجرای طرح بازدید همگانی ، برگزاری جشن و تجلیل از مربیان و مدیران ، بازنشستگان ، مسئولین آموزشگاه های آزاد ، مسابقه ورزشی ، مکاتبه با شورای اطلاع رسانی استانداری جهت درج تبریک شش مرداد در سر برگ مکاتبات اداری ، چاپ بروشور ، پوستر ، بنر ، حضور هماهنگ کارکنان و کارآموزان در نماز جمعه ، چاپ عملکرد در مطبوعات استانی و ... از جمله برنامه های مصوب بود.

و به منظور جلب مشارکت و هماهنگی کلیه سازمان ها و دستگا هها به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه ها مکاتبات لازم صورت پذیرفت.

مقرر شد مراسم جشنی نیز  جهت  بزرگداشت 6 مرداد ماه برگزار با حضور مسئولین استانی وکلیه کارکنان با خانواده هایشان برگزار گردد.  مراکز نیز با برگزاری نمایشگاه یا به صورت زنده با دایر کردن کارگاه های آموزشی با همزمان حضور کار آموزان جهت آموزش درکارگاه ها قابلیت های آموزشهای فنی و حرفه ای را به نمایش بگذارند.

 سخنرانی مدیر کل و روسای مراکز در کلیه میادین نماز جمعه مرکز استان و شهرستان ها نیز از برنامه های دیگر هفته مهارت در این استان می باشد.

 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها