انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 204 تاریخ انتشار: 1391/04/26
نمایش: 1196
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  چهارمحال بختیاری ، درراستای افزایش سطح همکاریهای آموزشی این اداره کل ، تفاهم نامه همکاری آموزشی بین این اداره کل و کمیته امداد شهرستان کوهرنگ استان به امضا رسید.

در این جلسه سعیدی ضمن بیان برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در جهت آموزش کلیه اقشار جامعه آمادگی این اداره کل را جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با کلیه ادارات و نهادها در جهت پوشش مهارتی کارکنان وجامعه هدف آنان اعلام و خواستار اعلام نیازهای آموزشی بر مبنای نیاز سنجی های های منطقه ای وسند آمایش استان گردید.

مسئول کمیته امداد شهرستان کوهرنگ  نیز ضمن تقدیراز همکاریهای آموزش فنی و حرفه ای ، اظهار امیدواری کرد در سال جاری با استفاده از ظرفیتهای آموزش فنی و حرفه ای دربخش مهارت آموزی در راستای توانمندی مدد جویان ، گامهای بلندی برداشته شود و موجبات ایجاد  تحول درکار و  زندگی مردم محروم بوجود آید.

در ادامه همچنین راهکارهای استفاده مطلوب از تواناییها و ظرفیتهای کمیته امداد و اداره کل اموزش فنی و حرفه ای در جهت اجرای آموزش و  ارائه خدمات آموزشی مورد نیاز مددجویان براساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، تجهیز کارگاههای آموزشی مهارت ، استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای در برگزاری آموزشها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس تفاهم نامه استانی در زمینه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری و کمیته امداد به امضاء طرفین رسید.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که کمیته امداد ضمن پرداخت مبلغ قرارداد ، فضای آموزشی مورد نیاز را تامین و لیست کارآموزان را نیز ارائه نماید و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نیز ضمن  تجهیز کارگاه آموزشی عملی و تئوری و تهیه مواد مصرفی مورد نیاز با استفاده از مربیان واجد شرایط آموزشهای مورد نظر را ارائه نماید.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها