مصاحبه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری با صدا و سیمای مرکز استان بمناسبت هفته مهارت

کد خبر: 206 تاریخ انتشار: 1391/05/05
نمایش: 2381
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  چهارمحال بختیاری ، نورالله سعیدی و در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری را تبیین نمود.

در ابتدا نورالله سعیدی ضمن اشاره  به فرموده مقام معظم رهبری مبنی برتولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تبیین نقش فنی و حرفه ای در این راستا ،  افزود  در همین راستا آموزشهای فنی و حرفه ای با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته و نیاز بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی و خدمات ارائه می شود.

وی با بیان برنامه های این اداره کل در حیطه های آموزش ، پژوهش ، سنجش ، توسعه منابع انسانی ، کارآفرینی ، توسعه بخش خصوصی و .. در سال جاری ، هدفمندی و اشتغال زا بودن را از رویکردهای جدید این آموزشها دانست.

وی ضمن گرامیداشت هفته مهارت  بر  تلاش همه جانبه اداره کل در جهت ارتقاء مهارت با رویکرد استفاده از تکنولوژی روز تاکید نمود واجرای نیازسنجی آموزشی درکلیه بخشهای استان را از راهکارهای آموزش منجر به مهارت آموزی دانست.

وی افزود در آموزشهای ارائه شده سعی می شود علاوه بر آموزش حرفه ، کارآفرینی نیزتدریس شود تا کارآموز با نحوه مدیریت بر کسب و کار و راهکارهای توسعه آن نیز آشنا گردد. 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها